[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar.
akşamki toplantıda alınan kararla:eğer yağış olmazsa,bu pazar İSKENDERUN'a gidilecektir.
buluşma yeri:CEYHAN TARAFI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:9.00
KESİN HAREKET SAATİ:9.30
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
her 2 si de olacak.belen'e çıkarken bir lokantada belen tava veya kağıt kebabı,iskenderun merkezde de künefe yenecek.1-2 haftadır motora binemeyenlerin kurtları tavan yapmış durumda.hem yol hem bol gıda.:wiinkk: inşallah hava müsait olur.:pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet yav,az önce bizde seçkinle baktık taaa pazartesine kadar yağış gösteriyor.:pr:
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Hamamcılar için farketmez muttalip hamam deyip duruyor zaten atleti geyip binerim diyor bu gezi bize yatar muttalip ıslanmaktan batar:queen:
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Albayim çok geçmiş olsun. Motosiklet zevkinden mahrum bırakacak bir durum yok inşallah :( allahtan acil şifa diliyorum senin için...
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:hayırlı cumalar dostlar.bu hafta bence tam kartopu havası.
gülege bile kar yagmış ne dersiniz.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

:rendeer:günaydın dostlar cıncık gibi bir güne merhaba yarında böyle olur umarım.
yarın molada görüşmek üzere.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:20 ----------

dün attıgım mesajla aynı kareye girmiş nasıl oldu anlamadım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar,evet ampul gibi bir gün.eğer yarın da böyle olursa gidebiliriz.yarın sabah ola hayrola bakalım.
fatih abi,aynı kişi arka arkaya msj.yazdığı zaman böyle olur.

HATIRLATMA

eğer yağış olmazsa,bu pazar İSKENDERUN'a gidilecektir.
buluşma yeri:CEYHAN TARAFI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:9.00
KESİN HAREKET SAATİ:9.30
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
günaydın agalar yagmurlu bir hafta ya merhaba:rendeer: gecen babamla koye giderken dedigi bir laf önemsememştim ama dogru heralde (yagmurun yagmamasından korma ogul yagıpta durmamasından kork)siz ne dersiniz bu işe:)
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
selam arkadaslar
pazar tekire kar görmeye gitdim tekir girişi polis kapatmış pozantıdan giriş vardı bende o hatayı yaptım girdim 2.5 saat mahsur kaldım.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:selam kurtları tavan yapmış motorcular.geçen hafta kursagımızda kalan gezimizi inşallah bu hafta gerçekleştiririz.haktan hayırlısı.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst