[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ne geceydi bee,hem fırtınalı hem yağmurlu,neyse,günaydın dostlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:51 ----------

günaydın millet,akşama görüşmek üzere.:king:
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
gunaydın millet
adana mt karda sucuk yapacakmı?:queen::queen:
motor fuarı hangi tarihde yapılacak bilen varmı:)
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
1-evet yapmayı düşünüyoruz,yeter ki kar yağsın.:p
2-fuar,26 şubat-1 mart arası.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
14
Selam Arkadaşlar..
Henüz yeni bu kervanda yer almakla beraber sanırım biraz hızlı başladım galiba ama inşallah bu hız motivasyon bozulmadan devam eder.yaklaşık 3 ay önce aldığım honda pcx scotheer ile başaldığım motor dünyasında baktım ki çok hoş zevkli. bunun üzerine bugün Taner hoca dan eğitim almaya başladım. eğitim bitince kendime uygun tarz da bir motor seçip devam etmeyi düşünüyorum.
bu arada karda sucuk gezisinde ben varım bu tarz gezi ve eğlencelerde katılmak isterim
saygılarımla....
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
gunaydın millet
arkadaslar benzin ve hava baglantılı herhalde hava derecesi düşüyor benzin düşüyor:queen:
hayırlı cumalar olsun
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:hayırlı akşamlar :rendeer:yeni katılan arkadaşlar,hoş geldiniz siteye
yalnız çarşamba toplantılarına,da katılırsanız gezi programlarını daha
iyi takip edersiniz.kanımca.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst