[Adana - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Muttalip tebrik ediyorum seni
2 günlük motor kampına fırsat
Bulamıyorsun, balık kampına 8 gün.
Demek balık kampını motor kampından
Daha keyifli buluyorsun.
Şaka yapıyorum; ama iyi sabır varmış:)
Sende.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Yusuf abi ben kamplarin adamıyım aslinda ama motor kampına gidecek motor mevcut degil yosa dunyanin öbür kıyısına yine giderim:queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Fuat abi kask kamerasi deyince çoğumuz go-pro hero 3 diyecektir muhtemelen.
Ben size birde sony hdr as100v bakmani isterim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636


TÜM ADANA MT'NİN VE AİLELERİNİN YENİ YILINI KUTLARIM.2015'İN,DÜNYAMIZA,ÜLKEMİZE VE BİZLERE,SAĞLIK,SIHHAT,HUZUR,BEREKET VE BARIŞ GETİRMESİNİ DİLİYORUM.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Arkadaşlar hepinize hayırlı yıllar diliyorum yüzünden gülücük ler cebinizden paraciklar eksik olmasın hadi kalın sağlıcakla
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice mutlu yillar herkese arkadaslar hersey gonlunuzce olsun
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Tüm camianın yeni yılını kutlar,
Sağlık, başarı, mutluluk, barış ve
Bereket dolu nice yıllar dilerim
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer::rendeer:TÜM MOTOR GÖNÜLLÜSÜ DOSTLARIN YENİ YILINI KUTLAR.
KAZASIZ BELASIZ BİR YIL OLMASINI DİLERİM.:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst