Arkadaşlar merhaba..
Mavi İyilik Bulutları ve Yürüçek Adana Ekstrem olarak düzenlemiş olduğumuz etkinlikte Feke de bulunan 2 köy okulu için Geçen hafta yardım toplamıştık.
Şimdi toplanan bu yardımları dağıtmak için 21 Aralıkta, 40 kişilik bir Grupla Feke ye gidecek olan arkadaşlara destek için Bizde motosikletlerimiz ile bu etkinliğe katılacağız.
Müsait olan arkadaşların bu geziye katılmasını önemle rica ediyorum.
Ordaki çocukların motorlarımızı görünce mutlu olacağını, Binip bir iki tur gezdirdiğimizde çok sevineceklerini düşünmekteyim.
Sabah 08.30 Da Duygu Kafe Kebapçı İbo önünden Hareket..
Ayrıca Kozan - Feke arası kıvrımlı yollarda motor sürmenin zevkini yaşamak ayrı bir keyif olacak..
Feke dönüşü Kozan da Cİğer Partisi

)
Haydi Geleceğimize sahip çıkalım....