:cat: Selamın aleyküm herkese hayırlı günler diliyorum,akşam olsada Adana MT ailesi ile kavuşsak

sayın başkanım akşam ki toplantımız green garden cafede mi yoksa çamlık cafede mi ? bilgilendirirseniz sevinirim saygılar :thumleft:
''hknctnr'' akşama toplatı var saat 8 de formdan takip edebilirsin nerede olacağı hakkında bilgi sahibi olabilirsin.