[Adana - MT]

Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Gezi adamı fatih abim hafta sonu iple çekiliyor birşeyler yapılmayınca insan daralıyor bu ekip güzel şeylere imza atar inşallah:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
190
merhabalar

CBR250R kullanıcısıyım arasıra akşamları dolaşmak isteyen motor tutkunları bana ulaşabilirse çok memnun olurum hem tanışıp kaynaşırız biryerde oturup muhabbet ederiz hemde azıcık gazlarız.
Hakan ÖCAL 0542 6381100 (çağrı atsanızda olur :))
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
:cat: Selamın aleyküm herkese hayırlı günler diliyorum,akşam olsada Adana MT ailesi ile kavuşsak :) sayın başkanım akşam ki toplantımız green garden cafede mi yoksa çamlık cafede mi ? bilgilendirirseniz sevinirim saygılar :thumleft:

''hknctnr'' akşama toplatı var saat 8 de formdan takip edebilirsin nerede olacağı hakkında bilgi sahibi olabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
İyi geceler Adana mt,
Uzun süredir yoğunluktan siteye giremiyorum
Umarım herkes iyidir. Herkese selam olsun
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tünaydın AdanaMT. Dün toplantıya gelemesem de Bora başkanımızın işyerine uğrama fırsatım oldu. Herkesi göremesekte tanıdık yüzleri görmek güzeldi. Bora başkanım tekrardan misafirperverliğiniz için sana ve İsmail beye teşekkür ediyorum:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst