[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,
muzafer abi nice mutlu yıllar,iyiki doğmuşsun

yarın için benden pas,malum hala evin işi ile uğraşıyoru kısmetse haftaya inşallah
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
slm adana mt hayırlı akşamlar.yarın için gezi varsa giden arkadaşlara iyi eylenceler allah kaza bela vermesin;
bu ara son aldığım duyumlara göre FAZERR MUZAFFER abinin doğum günü doğum gününü kutlar tüm sevdiklerinle birlikte geçirmesini temenni eder nice mutlu yıllaraaaaaaaaaaa..........................

herkeşe iyi akşamlar,
muzafer abi nice mutlu yıllar,iyiki doğmuşsun

yarın için benden pas,malum hala evin işi ile uğraşıyoru kısmetse haftaya inşallah

sagolun canım arkadaşlarım nice senelere hepberaber:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yeni yaşın hayırlı ugurlu olsun patron nice yıllara:rendeer:
şimdik sen çarşamba ya hediye felan da istersin :cherry:
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
35
muzaffer abi doğum gününü kutlar nice mutlu seneler,ailen ve motorunla geçirmen dileğiyle...iyi pazarlar olsıun...
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Günaydın Adana MT. Herkese selamlar. Muzaffer abi hepbirlikte nice senelere!
Arkadaşlar bugün acı bir haber ile açtım siteyi; otobanda ceyhan istikametinde kaza olmuş. Bir motorlu arkadaş bariyerlere çarpıp vefaat etmiş. Plakası 01 GR 584 Mavi Honda. Arkadaşın adı da Ersin Bilgin (27). Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.

http://www.ensonhaber.com/3.sayfa/235349/korkuluklara-carpti-oldu.html
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Günaydın Adana MT. Herkese selamlar.
Arkadaşlar bugün acı bir haber ile açtım siteyi; otobanda ceyhan istikametinde kaza olmuş. Bir motorlu arkadaş bariyerlere çarpıp vefaat etmiş. Plakası 01 GR 584 Mavi Honda. Arkadaşın adı da Ersin Bilgin (27). Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.

http://www.ensonhaber.com/3.sayfa/235349/korkuluklara-carpti-oldu.html

sabah saatlerinde,DR.GÖKHAN arkadaşımızın beni aramasıyla öğrendiğim ve çok üzüldüğüm bir haberdi.bende diğer arkadaşları arayarak,kim olduğunu ve tanıyıp tanımadıklarını sordum ve bilgilendirdim.kısa bir süre sonra bana gelen bilgiler doğrultusunda,isminin ERSİN olduğunu,aslında çok sakin motor kullandığını ve çok iyi bir insan olduğunu öğrendim.motor,duyduğum kadarı ile 600RR mış.bu genç yaşında aramızdan ayrılan arkadaşımıza,yüce ALLAH'tan rahmet,ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
HERKESLERE İYİ GÜNLER İYİ HAFTA SONLARI.....
VEFAT EDEN ARKADAŞA ALLAHTAN RAHMET AİLESİNE SABIR DİLİYORUM.:salut:
MUZAFFER ABİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE MUTLU SENELERE ::wish::::wish::
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Günaydın Adana MT. Herkese selamlar. Muzaffer abi hepbirlikte nice senelere!
Arkadaşlar bugün acı bir haber ile açtım siteyi; otobanda ceyhan istikametinde kaza olmuş. Bir motorlu arkadaş bariyerlere çarpıp vefaat etmiş. Plakası 01 GR 584 Mavi Honda. Arkadaşın adı da Ersin Bilgin (27). Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.

allah rahmet eylesin. yakınlarına sabır dilemekten başka söylenecek söz yok
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hepinize teşekkürler ederim.........vefat eden arkadaşımızın ailesine allah sabırlar versin.rahmetli nur içinde yatsın.çok üzüldüm.
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
49
vefat eden kardeşimize tanrıdan rahmet diliyor ailesine allah sabır versin diyorum çok üzüldüm değerli bir kardeşimizdi.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar kaza otobanda dilberler sekisi üzerindeki köprüden geçerken olmuş, dediğiniz gibi rahmatlinin ismi Ersin, ve daha 4 yaşında kızı varmış:pr: :salut: kafası parçalanmış, kol ters dönmüş, hızı 200 üzeri tahmin ediliyor.arkadaşlar evine taziyeye gitmiş yakınları motorları görünce çok üzülmüş, tanıyan arkadaşımız mutlaka vardır, taziyeye gidecek olursa lütfen motorsuz gitsin:bounce:
bir diğer kazada maraş yakınlarında olmuş, 3 çapır motosiklet.1 ölü 1 yaralı olduğunu öğrenebildim, henüz net bilgim yok.
altımızdaki makinalar gerçekten hızlı, ne kadar basmayalım desemde boş, çünkü bende motorumun sınırlarına çıkmayı seviyorum, ama lütfen gereksiz ve yersiz hız yapmayalım, aralara dalmayalım, kendimiz giderken arkamızda çocuklarımızı bırakıyoruz, lütfen onları anasız babasız bırakmayalım:bounce:
muzaffer abi kusura bakma böyle bir günde doğum günü kutlamak içimden gelmiyor, ama sen abimsin unutmakta olmuyor, NİCE YILLARA ABİ:rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Vefat eden kardeşimize Tanrı'dan rahmet diliyorum. Tanrı geride bıraktıklarına sabır versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst