- Katılım
- 8 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,136
arkaDASLAR GEZI varmı yokmu
Scooterlı gezi yapacağız, enduro tehlikeli :cat:
Selam ADANA MT
Merhaba Ahmet
Ne anlamlı bi tarif olmuş....:cherry:
Resimli tarif ahlaka ters malesef :bounce:
arkaDASLAR GEZI varmı yokmu
Selam ADANA MT
Ne anlamlı bi tarif olmuş....:cherry:
slm adana mt hayırlı akşamlar.yarın için gezi varsa giden arkadaşlara iyi eylenceler allah kaza bela vermesin;
bu ara son aldığım duyumlara göre FAZERR MUZAFFER abinin doğum günü doğum gününü kutlar tüm sevdiklerinle birlikte geçirmesini temenni eder nice mutlu yıllaraaaaaaaaaaa..........................
herkeşe iyi akşamlar,
muzafer abi nice mutlu yıllar,iyiki doğmuşsun
yarın için benden pas,malum hala evin işi ile uğraşıyoru kısmetse haftaya inşallah
Günaydın Adana MT. Herkese selamlar.
Arkadaşlar bugün acı bir haber ile açtım siteyi; otobanda ceyhan istikametinde kaza olmuş. Bir motorlu arkadaş bariyerlere çarpıp vefaat etmiş. Plakası 01 GR 584 Mavi Honda. Arkadaşın adı da Ersin Bilgin (27). Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.
http://www.ensonhaber.com/3.sayfa/235349/korkuluklara-carpti-oldu.html
Günaydın Adana MT. Herkese selamlar. Muzaffer abi hepbirlikte nice senelere!
Arkadaşlar bugün acı bir haber ile açtım siteyi; otobanda ceyhan istikametinde kaza olmuş. Bir motorlu arkadaş bariyerlere çarpıp vefaat etmiş. Plakası 01 GR 584 Mavi Honda. Arkadaşın adı da Ersin Bilgin (27). Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.
allah rahmet eylesin. yakınlarına sabır dilemekten başka söylenecek söz yok