- Katılım
- 26 Ara 2008
- Mesajlar
- 162
GÜRSEL ABİ DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN::wish::
herkese iyi akşamlar,
gürselim nice yaşlara mutluluk ve huzur içinde girmen temennisi ile iyiki doğdun,yoksa barajdaki levrekleri kim yakalayacaktı,
pazar bir mokluk ,neyse yazmıyorum yer belli rota belli hareket saati belli nolmaz nolmaz
günaydın arkadaşlar.
bugünkü gezide kazasız belasız sürüş ve iyi eğlenceler diliyorum. :rendeer:
Goodmorning Folks = Günaydın ahali
sevgili arkadaşlarım süper gezinin resimlerini musade ederseniz.süper olarak yarin yükleyeceğim malumunuz çok resim ve güzel pozlar var.çok yorgunum hemen yatcem.byeee
Adana MT'nin ingilizcesi iyidir, meale hacet yok ciğerim :wiinkk: