[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ne romantik bir motosiklet sitesi, herkes seviyor :joker:

-Seviyorum Uleeen
-Bir daha söllleee
-Seviyoruuuum
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ey sevenler, sevilenler, sevdiceği ile birlikte ve sevdiceğinden uzak olanlar günaydın.

ben denize gidiyom görüşürüz.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Cumartesi günü geliyorsun değilmi, sensiz gezi düşünemiyomda :pr:

ayarlamaya çalışıyorum.:p


sana da günaydın.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 AM ----------

ey sevenler, sevilenler, sevdiceği ile birlikte ve sevdiceğinden uzak olanlar günaydın.

vayyy,sabah romantikliği ha.:cyclopsan
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ne romantik bir motosiklet sitesi, herkes seviyor :joker:

-Seviyorum Uleeen
-Bir daha söllleee
-Seviyoruuuum

Nayırrrr olamazzzzz, yalan söylüyorsunnn :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 AM ----------

ey sevenler, sevilenler, sevdiceği ile birlikte ve sevdiceğinden uzak olanlar günaydın.

ben denize gidiyom görüşürüz.

Bizsiz haa, denize giriyon haa, inşallah ayağına diken batar :p
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler hep birlikte şu haluk hocayı gelince göle atalım.....sonrada motorun arkasına bağlayalım daha sonrada arabanın arkasına bağlayalım vs vs ...yani intikamımızı alalım derim ne dersiniz....??????
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bence katrana batırıp sonra kaz tüyüne bulayalım... Nerden aklıma geldiyse vay bin kunduz :queen:


Aklıma gelmişken sorayım; Fantomun yunuslarının isimlerini söyleyin bakalım
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence katrana batırıp sonra kaz tüyüne bulayalım... Nerden aklıma geldiyse vay bin kunduz :queen:


Aklıma gelmişken sorayım; Fantomun yunuslarının isimlerini söyleyin bakalım

halime ile ökkeş....:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
beyler hep birlikte şu haluk hocayı gelince göle atalım.....sonrada motorun arkasına bağlayalım daha sonrada arabanın arkasına bağlayalım vs vs ...yani intikamımızı alalım derim ne dersiniz....??????

ayağından ağaca asalımmı:cherry: azmı olur:bounce:
sonrada kırbaçlayalım:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 PM ----------

burhan ile makbule.:queen::queen::queen:

evde oturmaktan çürüdün be abi:mrgreen: tabanın nasır bağlayacak
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Fren balatası, jant, ön amortisör, sinyal, arka amortisör, keçe, depo sticker derken... Dün gece motora bi bindim o ne. Frenler düzelmiş, amortisörler bir kedinin pençelerinin sessiz ve mükemmel bir şekilde ilerlemesi gibi yolla bütünleşmiş, gram yağ mağ yok. Tüm çizikler gitmiş. Hatta o kadar ki egzoz bile değiştirilmiş. Jantım da yeni ve altın rengine boyalı. Carbon, üçgen sinyaller var. Haa asıl bir alt sakal var hiç görmediğim bişi ama süper olmuş:D. Öff be kral olmuş ha motorum derken arkadan bir araç geldiğini duydum. Aynama bi baktım. O da nesi aynalar yok. Hıaaaayıııııeeerr diye bağırarak uyandım. O iğrenç görünümlü üstelik iğrenç ötesi görüş açılı aynalara niye o kadar stres yaptım bende bilmiyorum. Zaten birşey gösterdikleri de yok. Yarın sabah sınavım var sabahtan bu saate kadar parçaydı-suzukiydi-sahibindendi dolanıyorum bu kadar yeter. Ben imalat proseslerine yönleniyorum herkese selamlar.

Zafer Abi bu seferde ben bir soru sormak istiyorum izninle. Yüksek fırında neden Al üretilmez?:cherry:.Hoca bunu kesin sorcak

Haluk Abi 15inden sonra Datçaya yönelicem.:bounce: Sen Adanaya döndüğünde bir çarşamba akşamı sahilde soğuk biramı yudumlarken dalga sesi mi olur, bir barda canlı müzik mi olur...:cherry: Ama Haluk Abi işini biliyor bak nispet yapacak adama bulaşmıyor hiç. İşini bilir benim abim:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst