[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
öyle ağız dolusu değilde tadımlık kıvamda olur diye düşünüyordum bu baklava olayı :p

Bende bundan bahsediyordum, tam o sırada canlı telefon bağlantısı olacağından rahat konuşamıyacam :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 PM ----------

Sen çekirdeğini çint Allahına şükret ciğerim :wiinkk:

Getirecenmi :silent: onuda yeriz be ciğerim sen yeterki getir :p :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bedenen olmasada ruhen orada olacam. hatta canlı telefon bağlantısı bile yapabiliriz.

olum ruh çağırmayacağız akşam yaw ...adamı hasta etmede gel artık .....:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------

öyle ağız dolusu değilde tadımlık kıvamda olur diye düşünüyordum bu baklava olayı :p

kıvranma mali....söz ağızdan çıkar .... akşama bekliyoruz ona göre...neyse hadi sana kıyamam köseden olsun bu seferlik...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 PM ----------

Sen çekirdeğini çint Allahına şükret ciğerim :wiinkk:

zaff senin çekirdek güzel ... akşama unutma getir ..ok:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst