- Katılım
- 13 Ocak 2009
- Mesajlar
- 371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne tepsisi![]()
e baklava tepsisi.....
Ne tepsisi![]()
abi ben bi tepsi baklavayı hiç bir arada görmedim kiale:
vahh yazık acılı emrah mode:queen:hüseyin abi gel bugün 3 tepsi baklava alıver:queen::queen:
Seni çıkaramadım ? :silent:
vahh yazık acılı emrah mode:queen:hüseyin abi gel bugün 3 tepsi baklava alıver:queen::queen:
Yav bu genler nasıl birşey akıl sır ermiyor :queen::queen::queen::queen:
yuhh be ben YÜKSEL:queen:tanımadıysan yuh:cherry:
ne bilim olm ben senin nickini alla alla :cherry:
ahaha abi genler ne:queen:
Akşama herkes geliyormu, fire istemem :mrgreen: Haluk hocam bekliyoruz senide![]()
:queen:artık biliyon işte buluşmaya gelcenmi?
sen gelmeyeceksen![]()
Kodlanmış protein zincirleri - babadan oğula miras :queen:
bedenen olmasada ruhen orada olacam. hatta canlı telefon bağlantısı bile yapabiliriz.
Tamada, baklava yerken telefonla konuşmam biraz zor olacak ama, artık ne kader anlarsan o kadar konuşuruz :mrgreen:
öyle ağız dolusu değilde tadımlık kıvamda olur diye düşünüyordum bu baklava olayı![]()
Sen çekirdeğini çint Allahına şükret ciğerim :wiinkk:
bedenen olmasada ruhen orada olacam. hatta canlı telefon bağlantısı bile yapabiliriz.
öyle ağız dolusu değilde tadımlık kıvamda olur diye düşünüyordum bu baklava olayı![]()
Sen çekirdeğini çint Allahına şükret ciğerim :wiinkk:
Senin şerefin var, çuvalıyla getiririm :cat: