[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tren biletimi,ona çıksa çıksa şehirler arası yolculuk çıkar:p
gürselim balığı götürmüşsün anlaşılan,geğirtin buralara kadar geldi,afiyet olsun ciğerim
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Herkese merhabalar...
Demir abi o balıgı bu göldemi tuttun harbi :) :) Eger öyle ise helal olsun abime
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Hep söz veriyoun, hiç sözünü tutmuyon :salut:


bak böyle ağlıyorsun, beni vicdan azabına sevk ediyorsun:p yediğim balığın damağımda kalan tadı uçup gidiyor, yerini hüzün alıyor:salut:
gürselim balığı götürmüşsün anlaşılan,geğirtin buralara kadar geldi,afiyet olsun ciğerim


sağooool cengizim abim, sen balıkçı adamsın anlarsın bu işleri.öyle büyük çıkınca bir an önce mideye indirmek geliyor akla:queen:
Herkese merhabalar...
Demir abi o balıgı bu göldemi tuttun harbi :) :) Eger öyle ise helal olsun abime

sağol abi:rendeer:
mendereste tuttum, resimde saatide yazıyor olması lazım:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
hayırlı olsun, gülegüle kullan:)


bunlarda dünden kareler

DSC00172.jpg

DSC00173.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg



vay! abi bea ! ne cevherler varmış sende bundan sonra en yakın abim sin ellam muzaffer abüüüü! daha tanımıyom senüüü!::pr::pr::pr:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg

yav arkadaşlar ne saf insanlarsınız yavvvvv.gürselin onu para karşılığı aldığını gözlerimle gördüm.sizde onun tuttuğunumu zannettiniz.yalan söylüyor.beni tanırsınız hiç yalan olmaz bende bilirsiniz:queen::queen:fakat sizlerin temiz duygularını kullanan arkadaşımız gürsel bana yalan söyleyemezzzzz.benim lakabım KÜL YUTMAZ MUZAFFER derler.:bounce::bounce: birde şu fotolara dikkat ediniz lütfennnnn ÇIBLANMIŞ SANKİ BALIKLA GÜREŞ EDECEKMİŞ GİBİ ayıptır yavvv bari altına şort giyde daha inandırıcı poz olsun.dikkat edin birde şapka taksaydı daha bir seksi olurdu dimi arkadaşlar.yalanım varmı söyleyin bireeeeee
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
arkadaşlar kesin o balığın gözleri görmüyordur.tesadifen oradan geçerken adaşımın oltasına yanlışlıkla takılmıştır. adaşım da baksanıza zevkinden dört köşe olmuş çocuklar gibi seviniyor büyük balık yakaladım diye. :queen: :queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürsel abi o foto fake :p bizim gölde öle bi yaratık mı var :p

hayırlı olsun, gülegüle kullan:)


bunlarda dünden kareler

DSC00172.jpg

DSC00173.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg



vay! abi bea ! ne cevherler varmış sende bundan sonra en yakın abim sin ellam muzaffer abüüüü! daha tanımıyom senüüü!::pr::pr::pr:

abi bir daha benide çağır birlikte tutalım ya. Bene da öğret bu işi olurmu?

buna acemi şanzı derler, tanıdığımdan bu yana ilk defa böylesini tuttu:p, diyeceğim şuki balık tutmaya değmez git satın al daha kolay...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

herkeze merhabalar en güzel günler sizin olsun........:rendeer:

eveeet,benim de tanıdığımdan bu yana,böyle büyük balık tuttu.:queen:



teşekkürler,sizin de olsun.:cat:

Tanıdığımdan bu yana ilk defa balık tuttu :queen::queen::queen:

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg

yav arkadaşlar ne saf insanlarsınız yavvvvv.gürselin onu para karşılığı aldığını gözlerimle gördüm.sizde onun tuttuğunumu zannettiniz.yalan söylüyor.beni tanırsınız hiç yalan olmaz bende bilirsiniz:queen::queen:fakat sizlerin temiz duygularını kullanan arkadaşımız gürsel bana yalan söyleyemezzzzz.benim lakabım KÜL YUTMAZ MUZAFFER derler.:bounce::bounce: birde şu fotolara dikkat ediniz lütfennnnn ÇIBLANMIŞ SANKİ BALIKLA GÜREŞ EDECEKMİŞ GİBİ ayıptır yavvv bari altına şort giyde daha inandırıcı poz olsun.dikkat edin birde şapka taksaydı daha bir seksi olurdu dimi arkadaşlar.yalanım varmı söyleyin bireeeeee

arkadaşlar kesin o balığın gözleri görmüyordur.tesadifen oradan geçerken adaşımın oltasına yanlışlıkla takılmıştır. adaşım da baksanıza zevkinden dört köşe olmuş çocuklar gibi seviniyor büyük balık yakaladım diye. :queen: :queen::queen:

internete yeni oturdum ve şu an iş saatim geldi :pr:
ama hepiniz cevap hakkımı saklı tutun
CANLARIM
HEPİNİZİ AYRI AYRI ÖPÜYORUM...:rendeer:
KÜLYUTMAZ MUZAFFER ABİMİ ÖZEL:cherry:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
:queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Alıntı yapınca fotoların olduğu satırları silin yav.

Rahmetli balığı ziyadesiyle gördük :pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın dostlar herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim,akşam gelmeyeni yalarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst