[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar sabah sabah tişörtler ve baskısı hakkındabirşey söylemek istiyorum.
tişört üzerindeki baskı şekli,ne kadar karışık veya kalabalık olursa,o kadar pahalı olur.zaten adet olarak az sayıda yapılacağı için belli bir maliyette olacak.bu arada taze bir bilgi daha;MATRAK SHOP'larda 20 ytl.ye istenilen baskı yapılarak tişört satılıyormuş.iso'nun dikkatine...

benim fikrim,göğüste orta büyüklükte bir TÜRK BAYRAĞI,onun üstünde sol göğüs bölgesinde isim,altında kan gurubu.sırtta da yarım ay şeklinde(soldan sağa)MOTOSİKLET,altında da (M ile T harflerinin arasına)ADANA yazısı olabilir.fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba bende yeni üye oldum.hepinize merhaba işşalah tanışırız sizleri çok merak ediyorum abiler .tanışmak dilegimle
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
D U Y U R U

Toplantımızın neticesinde Pazar gezimizi (Eğer hava şartları uygun olursa)::blusssh:
Yapraklı koy tarafınıa gitmeye karar verdik::148::.
Buluşma Noktası: Mola tesisleri
Buluşma ve Hareket Saati : 8:00
Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi)
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-......... ::belge:: ::11122::

Listemizi güncelersek eğer Pazar sabaha ona göre bilir ve bekleriz :bounce:


Ben ve eşimi unutmuşsun Muzaffer hocam...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
benden pas ev taşıyacağım kısmet olursa 4.kata buzdolabın çıkarabilen yiğitlere ihtiyazcımız vardır yardım etmek isteyenlere duyrulur hani pazar canı sıkılan yapacak bir iş bulamayan olursa diyerekten 5352579603 selamlar
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben ve eşimi unutmuşsun Muzaffer hocam...

hocam kusura bakma, hemen düzeltiyorum.:pr::pr::pr:

D U Y U R U

Toplantımızın neticesinde Pazar gezimizi (Eğer hava şartları uygun olursa)::blusssh:
Yapraklı koy tarafınıa gitmeye karar verdik::148::.
Buluşma Noktası: Mola tesisleri
Buluşma ve Hareket Saati : 8:00
Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi)
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-Gökhan hocam ve Eşi
14-......... ::belge:: ::11122::

Listemizi güncelersek eğer Pazar sabaha ona göre bilir ve bekleriz :bounce:

GÜNCELLEME :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sen gene mi ortaya çıktın ?:queen:

senin eserin o :p

Yapraklı koyu ne tarafa düşer?

senin gitmek istemediğin istikamet :mrgreen: Mersini geçince sağda bir yerde :p

benden pas ev taşıyacağım kısmet olursa 4.kata buzdolabın çıkarabilen yiğitlere ihtiyazcımız vardır yardım etmek isteyenlere duyrulur hani pazar canı sıkılan yapacak bir iş bulamayan olursa diyerekten 5352579603 selamlar

Ahmetciğim, ancak yağmur yağarsa böyle talebe cevap bulabilirsin :p bence sen yağmur duasını çık :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Yapraklı koyu ne tarafa düşer?

susanoğlu'na girmeden solda harika bir yer.yörük çadırı gezimizde gitmiş resim çekmiştik.resimlere bakabilirsin.

senin verdiğin;şu incirlik hava durumu sitesine şimdi baktım.pazar açık gösteriyor.oleeeey.:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar yakın tanıdığınız işe ihtiyacı olan,garsonluk yapabilecek arkadaşlarınızı yada tanıdıklrınızı bana yönlendirirseniz sevaba girersiniz...

Bora abi pazar günü nereye gidiyozz:queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
susanoğlu'na girmeden solda harika bir yer.yörük çadırı gezimizde gitmiş resim çekmiştik.resimlere bakabilirsin.

senin verdiğin;şu incirlik hava durumu sitesine şimdi baktım.pazar açık gösteriyor.oleeeey.:cat:

Bora abi, site hava durumunu Incirlik için veriyor.

Sonra Mersin'de ıslanıpta yakama yapışmayın :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
elimizde çok yönlü hava raporları var:
incirlik/devlet meteoroloji/turkcelin ki/yunan meteorolojisi :queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
slm okuyanlara...
Şahin Erdem, efendy_iso+, M.Ozbayrak, adanalı+
::haapppy:::haapppy:::haapppy:
okuyupda yazmayanlara ::pokey::
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Slm Şahin Erdem, sesini duymuyorum ama yazdıklarını okuyabiliyorum :mrgreen:

Gelirim gelmem ben bişe bilmem (daha erken yani); hele bir pazar sabahı olsun :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bora abi fikirlerin çok güzel,herkes bişeyler söylesin bu tşört işini netleştirelim....

İmkanı olan paint ortamında bi kaba taslak çizebilirmi arkalı önlü...:mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
çok teşekkür ederim, güzel insanlara.

ben acemiyim,alışmaya çalışıyorum:cherry:. sizleri takip ediyorum,şimdilik:thumright sizleri yakından tanımak istiyorum:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst