selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruz

hani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz