[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben şimdi kelime katilimi oldum:salut:
ben hakimim masum bey
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orta neresi iller bankasının kavşağı uygunmu
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
:) en çokta renkli karakteri ve espirileriyle meşhur İso arkadaşımı merak ediyorum :)

abi hep böyle düşünüyolar ,tanıyınca hayal kırıklığı yaşatıyorum genelde...:cherry:


teşekkür ederim...:rendeer:


Muzaffer abi bırak adam istediği uzunlukta yazsın,ülkemizde düşüncelerimizi istediğimiz uzunlukta dile getirme özgürlüğü var,bi rahat bırak adamı...:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi geceler,yarın görüşmek üzere
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
İyi geceler tatlı rüyalar.

Biri ImageShack'i yağlasın, gacırdıyor; 6 foto için 1 saat uğraştırıyor. 2 fotoda kayboldu gibi. İdare edin artık.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruz:phani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz

yav süpersin cengizim..herzamanki gibi duygularımızı güzel ifade etmişsin ama anlıyana:cat::cat:bak kuyrugu duyan siteye bile girmiyor NE KUYRUKMUŞ BEEEE:queen:eek:lsun kardeşim işine gelen buyursun BİZİM RAJONUMUZA HERKES UYMAK ZORUNDA OKADAR
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
iyigeceler tatlı rüyalar. son olarak aazıcık gülelim dimi sonra herkes yatağa hadi bakiim kuzucuklarım.

Hakim kaynanasını dövmekten sanık bir adamın muhakemesine
bakıyordu.şahitlere sordu.
-Bu adamı kaynanasını döverken gördün mü?
-Gördüm efendim.
-Neden müdahele etmedin?
-Neden müdâhele edeyim hakim bey? Yardıma ihtiyacı yoktu ki evire
çevire
dövüyordu!
> ----------------------
Adam kirmizi isikta dururken karsida kucaginda köpek olan bir cocugun
bir
trafik polisinin pacasindan
cekistirdigini gormus ve olayi izlemeye koyulmus. Cocuk cekistirdikce
polis sinirlenip "git buradan" der gibi bir seyler yapiyormus. Cocuk
birazdan tekrar gelip adamin pacasindan cekistirip kopegi isaret
ediyormus
ve bu olay bir kac dakika devam ettikten sonra polis bir ara iyice
kizmis
ve cocugu oradan kovmus.
Olayi izleyen adam oraya dogru gidip polise cikismis:
-Ayip ayip! Kucucuk cocuga nasil davraniyorsunuz!!!
Polis adama dönerek:
-Kardesim sen cocugun ne dedigini biliyor musun?
-Yahu kucucuk cocuk ne diyecek!?? Herhalde karsiya gecmek
isteyecekti...
-Yok yaaa... O cocuk kucagindaki kopegi becermemi istiyor!!
Yavrularinin Polis Kopegi olmasini istiyormus!!!


PAZAR YOLUNDA

Koylu, karisi ile, yetistirdigi sebzeleri arabasina yuklemis satmaya
goturuyor... Yola cikmislar. Cok gecmeden kadin:

- " Aliiiii.Hele bi yol opsene beni."

Adam, arabayi durdurmus opmus karisini ve tekrar yola devam etmisler.
Az sonra
kadin :

- "Aliiiii.Birde su yanagimdan op gayri.?"

Araba yine durmus, yine opucuk ve yola devam. Derken yine kadin :

- "Aliiiiii. Birazda su bacagimi oksasan ya..."

Adam "Ya sabir" cekerek bir daha durdurmus arabayi. Bacagini oksamis
karisinin
ve araba tekrar giderken, kadin :

- "Aliiiii. Oteki bacagimi da.", deyince kocasi gurlemis:

-" Kalk len, patlicanlarin uzerinden."
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
gökhan kardeş,bizim toplantılarımız çarşamba günleri olur.dolayısı ile yarın toplantımız var.müsaitsen seni de bekleriz,hem zaten mekanı da biliyormuşsun bak.

Yarın İş çıkışı geliyorum Bora abi, Ama ben yumurtalık civarında ikamet ediyorum, gelip gece geri dönmesi zor olacagını düşündüğümden Motorsuz gelsem beni maruz görmezsiniz değil mi ?

Hoşgeldiniz arkadaşım. Tanışmak ve görüşmek dileğiyle. Selamlar.

gokhand hoş geldin.

gökhand arkadaşım hoş geldin. inşallah yarınki toplantımızda görüşür ve tanışırız.:)

Hoşbuldum Çokta memnun oldum abilerim :) Sağolun

Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin, yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz
Teşekkür ederim abi görüşmek dileğiyle

abi hep böyle düşünüyolar ,tanıyınca hayal kırıklığı yaşatıyorum genelde...:cherry:

Estagfirullah, bende olmaz öyle şey :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
maaşallah sabah 6.03 de bilgisayarı açtığımda online'dınız zafer bey.ayrıca 05. küsür civarında da,bir başlığa mesaj yazmışsınız.hayırdır sabah namazı filan mı?

bu arada benden de herkese günaydın.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Biraz geç kalmışım :mrgreen: ama yinede G Ü N A Y D I N :rendeer:

Yarın İş çıkışı geliyorum Bora abi, Ama ben yumurtalık civarında ikamet ediyorum, gelip gece geri dönmesi zor olacagını düşündüğümden Motorsuz gelsem beni maruz görmezsiniz değil mi ?







Hoşbuldum Çokta memnun oldum abilerim :) Sağolun


Teşekkür ederim abi görüşmek dileğiyle



Estagfirullah, bende olmaz öyle şey :cat:

Gökhancığım kış günü birçoğumuz zaten arabayla geliyoruz, sende arabayla gelebilrisin :bounce:

Günaydın tüm FB ve Adana MT liler

(kimse benden erken günaydın diyemez)

Maaşallah ::plus1::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana Mt nin en değerli insanları,hepinize günaydın hayırlı işler ve bol kazançlı bir gün dilerim,
Zaferim sen nöbetçi MT" cimisin yoksa 24 saat açık

Haluk hocam fıkralar süperdi polis köpeğine bayıldım,patlıcanı biliyordum:silent:

Gökhand kardeş yumurtalık gibi yerden arabayla gelebilirsin normal ekipte adanada olupda arabayla teşrif etmeyenler utansın,kuyruğunu unutma sakın

Muzaffer abi,dilimiz döndüğünce tercüme etmeye çalıştık ama anlayan olmadı sanırım ingilazca yazıcam bundan sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst