[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gökhan kardeş,bizim toplantılarımız çarşamba günleri olur.dolayısı ile yarın toplantımız var.müsaitsen seni de bekleriz,hem zaten mekanı da biliyormuşsun bak.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
beni niye çagırmadn...:bounce::bounce:hem ben mekanı bilmiyorum giderken beni evden alırmısın zahmet olmazsa tabiiii:pr::pr:

sen bizim başımızın tacısın.bi de şu motorumun anahtarını tekteker için istemesen tadından yenmezsin :queen:
o mekana en yakın oturan sensin,bu yüzden sen kendin geleceksin.::123434::::saad::::lac::::147::
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
gokhand hoş geldin.

Bora Abi, bu çarşamba iso nun mekanında mı buluşuyoruz? Çekirdek çitlenilinebiliniyormuş mekanda :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.


isonun yeri oldukça elitmiş,bizi bozar.çekirdek çitletmezler orada.:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruz:phani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.


isonun yeri oldukça elitmiş,bizi bozar.çekirdek çitletmezler orada.:queen:

bizi bozar derken ::147::

selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruz:phani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz

yaw cengiz, bu kadar uzun yazınca oku oku bitmiyor ::pcgum:: biraz daha kısa tutarsan akşam akşam iyi olur ::shake2:: ::friends:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hepinize iyi akşamlar olsun.yarın demekki 100 metre motor süreceğim, çamur ettiğime deymez, yürüyerek gelsem olurmu:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzefferim sana özel kısa kısa yazacağım ahanda bitti

demir gürselim b u kısmıda sana motorsuz gelenlerden iki kat ücret alınacakmış
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
biliyorsun araba beni bozuyor:pr:.olmazsa ben spor ayakkabılarımı giyim koşarak gelim:queen:

cengizim abim, olmazsa ben motorla gelim:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruz:phani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz

Süper bir giriş, gelişme ve sonucu da göreceğiz.

Bu arada Fatih fotoları bana yollamış ama benim gözümden kaçmış. Hemen yükleyeceğim gezi konusuna.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
muzefferim sana özel kısa kısa yazacağım ahanda bitti

demir gürselim b u kısmıda sana motorsuz gelenlerden iki kat ücret alınacakmış

allah senden razı olsun :thumleft:

isodan ses yok.iso cevap ver biiip ordamısın biiip.

iso işine geldiği zaman cevap verir::wackoo::

Süper bir giriş, gelişme ve sonucu da göreceğiz.

Bu arada Fatih fotoları bana yollamış ama benim gözümden kaçmış. Hemen yükleyeceğim gezi konusuna.

oley ::biggrinn::haapppy:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sendende











bak ne kadar kısa yazdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst