.dolayısı ile yarın toplantımız var.müsaitsen seni de bekleriz,hem zaten mekanı da biliyoormuşsun bak.
Merhaba Bora abi; ve diğer Adana MT deki arkadaşlarım ve abilerim;
Bu siteye kayıt yaptıralı çok olmadı ama sıkısık takip ediyorum; özelliklede Adana MT'yi
beni niye çagırmadn...:bounce::bounce:hem ben mekanı bilmiyorum giderken beni evden alırmısın zahmet olmazsa tabiiiir:
r:
Çitletirler bence, kendisine soralım en doğrusu:
G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.
isonun yeri oldukça elitmiş,bizi bozar.çekirdek çitletmezler orada.:queen:
selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruzhani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz
hepinize iyi akşamlar olsun.yarın demekki 100 metre motor süreceğim, çamur ettiğime deymez, yürüyerek gelsem olurmu:queen:
selamlar Adana MT nin damlı damsız vede damlanacak sevgili motırcıları,herkeşe iyi akşamlar
Gökhand kardeş aramıza hoşgeldin,sevgili haluk hocamızın dediği gibi sitede damlı damsız ayırımı yok bizler aile gibiyiz,herşeyimiz seviyeli,saimi kırıcı olmayan birbirlerine düşkün,3 gün ara geçtiği zaman birbirimizi özlediğimiz birinin canı yansa hepimizin canı yanar,birimizin yüzü gülerse hepimiz güleriz,biz büyük bir aileyiz,katılmak için muzaffer abimizin dediği papuayeniginede buna tanışma partisi deniliyor, bunu sevgili mustafa abim ve eşi,turgay abim ve eşi böyle bir gelenek başlattılar bizlerde her yeni gelene uygulamak durumundayız.İllede ekibi hiltona götür demiyoruzhani madodanda baklava istemiyoruz çam sakızı çobanın heybesini doldurda gel anlamında,tekrardan hoşgeldin yarın rooms"a bekliyoruz bu arada bende Cengiz
isodan ses yok.iso cevap ver biiip ordamısın biiip.
muzefferim sana özel kısa kısa yazacağım ahanda bitti
demir gürselim b u kısmıda sana motorsuz gelenlerden iki kat ücret alınacakmış
isodan ses yok.iso cevap ver biiip ordamısın biiip.
Süper bir giriş, gelişme ve sonucu da göreceğiz.
Bu arada Fatih fotoları bana yollamış ama benim gözümden kaçmış. Hemen yükleyeceğim gezi konusuna.