- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 850
eşim ve ben veyiz hocamın ve haluk hocamın öğretmenler gününü kutlarız. :rendeer:
Ben kafenin yerini bildiğim hale bu adresi anlamadım:cherry:QUOTE]
o halde sendende bir tarif alalım.ale:
eveeeeeeet yanlış anlama.:cat:
boracım yav neolurda söylesen şu lafı..CANINIZ SAGOLSUN..sevindirsen şu muzo,ları nolur yani başına taşmı düşer:bounce::bounce:
:rendeer: Öğretmenlerim ellerinizden öperim :rendeer:
büyük bir ihtimalle bu hafta sonu da yağışlı olacağa benziyor !!!!!