[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Sevgili cengiz abi, recebim, muzaffer abi ve gürselcim ile eşine iyi dileklerinizden dolayı çok teşekkür ederim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar dilerim,en güzel geceler en renkli rüyalar sizlerin olsun
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw gece oldmuşşş hata ertesi güne geçmişiz bilem uyuyun artıkın yaw:p


:cherry:tabi bende... tüm adana mt ye iyi uykular datlı rüyalar :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
GÜNAYDIN, ÇALIŞLANLARA HAYIRLI İŞLER ARKADAŞLAR
bu arada
ÖĞRETMENLERİMİZİN GEÇMİŞ GÜNÜ KUTLU OLSUN:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın Adana Mt,allah herkese hayırlı işler bol kazançlar nasip etsin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
büyük bir ihtimalle bu hafta sonu da yağışlı olacağa benziyor !!!!!
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
büyük bir ihtimalle bu hafta sonu da yağışlı olacağa benziyor !!!!!

sen öyle zannet :p
Yunan metereoloji öyle demiyor :pr: Cengiz söylesene :mrgreen:
Sen balık yiyeceğiz diye öyle söyliyorsun ::dpac:: Tamam sanada kuru fasulye var, biz birşey diyormuyuz ::cekic::
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Beni bi görseniz,bir motorcu ancak bu kadar ıslak olurr,bıırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Donuyorummm...

Ama yağmurda gaz açmanın,o kaskın içinde atılan kahkahanın,yağmur tanelerinin elinize çarptığında iğne ucu görevi görmesi,anlatımı çok zor yaşaması muhteşem tavsiye ederim....:)

bora abi duydunmu benim canavarın feryadını geçerken...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Herkese selamlar. Hava dışarıda günlük güneşlik. Herkese hayırlı işler ve kolaylıklar dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst