[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.

Ben de Haluk hocamın ve Veyis hocamın öğretmenler gününü kutlarım.:rendeer:

Oleyyy :flower: Bu çarşamba hesaplar Boradan ::cheeeeer

Yoksa yanlışmı anladım ::crying::
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
teşekkürler arkadaşlar iyi ki varsınız. Veyis hocam bende senin öğretmenler gününü kutlarım.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Güzel insanlar hapinize sevgiler saygılar, sakın sizi unuttum sanmayın işlerimin yoğunlugu yüzünden ve motorsuz kalmam yüzünden uzunca bir zaman sizlerle olamadım ama en yakın zamanda tekrar aranızda olacağım inşallah. Şimdi yeni alacağım motorum için para biriklemeye başladım bile. Kafamda bir kaç model var bu düşüncemi sizlerlede paylaşmak istiyorum. Artık turlara, toplantılara eşimlede katılmak istiyorum ve ona göre bir motor seçmek istiyorum. Aklımdaki motorlar
Suzuki > V-Storm 650X
http://img68.imageshack.us/img68/6466/img5702awr1.jpg
Honda > XL 600 / 650 Transalp
http://users.bart.nl/~stikfort/plaatjes/xl650v_green.jpg
Yamaha > XT 660 Z Tenere
http://www.beldeyama.com.tr/www/f_a/10_xt660z_2009/2008_XT660Z-Tenere_EUR_ACC_0172.jpg
BMW > F650GS
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_F650GS_07_1024.jpg


Sizin önerilerinizede açığım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güzel insanlar hapinize sevgiler saygılar, sakın sizi unuttum sanmayın işlerimin yoğunlugu yüzünden ve motorsuz kalmam yüzünden uzunca bir zaman sizlerle olamadım ama en yakın zamanda tekrar aranızda olacağım inşallah. Şimdi yeni alacağım motorum için para biriklemeye başladım bile. Kafamda bir kaç model var bu düşüncemi sizlerlede paylaşmak istiyorum. Artık turlara, toplantılara eşimlede katılmak istiyorum ve ona göre bir motor seçmek istiyorum. Aklımdaki motorlar
Suzuki > V-Storm 650X
http://img68.imageshack.us/img68/6466/img5702awr1.jpg
Honda > XL 600 / 650 Transalp
http://users.bart.nl/~stikfort/plaatjes/xl650v_green.jpg
Yamaha > XT 660 Z Tenere
http://www.beldeyama.com.tr/www/f_a/10_xt660z_2009/2008_XT660Z-Tenere_EUR_ACC_0172.jpg


Sizin önerilerinizede açığım. :)

Uzun zaman oldu, seni tabiki aramızda görmek isteriz.BMW F650GS önerebilirim, bunlarda senin istediğin tarzda :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş bulabildiğim karşılaştırmaları şöyle:
SUZUKİ DL 650 HONDA TRANSALP YAMAHA TENERE

90 derece çift silin. 52 derece çift silin. tek silin.
ön-arka çift disk ön-arka çift disk ön-arka çift disk
194 kg. 191 kg. 206 kg
6 vites 5 vites 5 vites
su soğ. su soğ. su soğ.
67 hp. 53 ps. 48 hp.
enj.ateşleme karbüratörlü enj.eteşleme

bmw f 650 gs'i tam bilmiyorum.çünkü onların 1. nesil-2. nesil diye iki farklı modeli var diye biliyorum.o konuda ki bilgileri zafer bey daha iyi bilir kanaatindeyim.yada ustası fuatbmw01 daha da iyi bilir.yalnız bunların içinde transalp'in çok yaktığını,dl ve f650gs'in çok az yaktığını okumuştum. sanırım yardımcı olabilmişimdir.sevgilerimle.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
kardeş bulabildiğim karşılaştırmaları şöyle:
SUZUKİ DL 650 HONDA TRANSALP YAMAHA TENERE

90 derece çift silin. 52 derece çift silin. tek silin.
ön-arka çift disk ön-arka çift disk ön-arka çift disk
194 kg. 191 kg. 206 kg
6 vites 5 vites 5 vites
su soğ. su soğ. su soğ.
67 hp. 53 ps. 48 hp.
enj.ateşleme karbüratörlü enj.eteşleme

bmw f 650 gs'i tam bilmiyorum.çünkü onların 1. nesil-2. nesil diye iki farklı modeli var diye biliyorum.o konuda ki bilgileri zafer bey daha iyi bilir kanaatindeyim.yada ustası fuatbmw01 daha da iyi bilir.yalnız bunların içinde transalp'in çok yaktığını,dl ve f650gs'in çok az yaktığını okumuştum. sanırım yardımcı olabilmişimdir.sevgilerimle.

eywallah adanalı güzl abim. evet bilgiler çok süper. sanırım suzuki v storm şuan 1. tercihim olacak gibi. çünki teknin donanımı ve hp sinin fazla olması beni cezbediyor. şimdi birde bmw yi araştıralım.

( adanalı abim geçen gün yanına uğradım (sonaxa) orda yoktun.)

BMW F650GS
TEKNİK VERİLER:
Max Hız (Km/s): 166
Ağırlık (kg): 192
ön Fren Tipi: Disk
Arka Fren Tipi: Disk
Silindir Hacmi (cc): 652
Yakıt: Kurşunsuz
Güç (bg): 50
Güç Devir (devir/dak): 6500
Tork (Nm): 60
Tork Devir (devir/dak): 5000

ya niye tek silindir yapmuşlarki sanki bu motoru ;?


fuatbmw01 abi sizdedemi aynı makinadan var. eğer öyleyse bmw yi yakından da görmek isterim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Sevgili arkadaşlar Çarşamba günü için toplantı yeri anlaşılmıştır ayrıca ben ve eşim Veyis hocayla Haluk hocanın Öğretmenler gününü kutlar başarılı nice yıllar dileriz.İyi akşamlar.:rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
haluk hoca ile veyis hocanın öğretmenler gününü kutlar nice bu güzel günlere dileği ile selamlar
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
eywallah adanalı güzl abim. evet bilgiler çok süper. sanırım suzuki v storm şuan 1. tercihim olacak gibi. çünki teknin donanımı ve hp sinin fazla olması beni cezbediyor. şimdi birde bmw yi araştıralım.

( adanalı abim geçen gün yanına uğradım (sonaxa) orda yoktun.)

BMW F650GS
TEKNİK VERİLER:
Max Hız (Km/s): 166
Ağırlık (kg): 192
ön Fren Tipi: Disk
Arka Fren Tipi: Disk
Silindir Hacmi (cc): 652
Yakıt: Kurşunsuz
Güç (bg): 50
Güç Devir (devir/dak): 6500
Tork (Nm): 60
Tork Devir (devir/dak): 5000

ya niye tek silindir yapmuşlarki sanki bu motoru ;?


fuatbmw01 abi sizdedemi aynı makinadan var. eğer öyleyse bmw yi yakından da görmek isterim.

kardesyanlıs okumussun yenı f650 cıft sılındır 800cc 71 hp
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
haluk hocam ve veyis hocam ögretmenler gününüzü ktlar ellerinizden öperim:rendeer:
ve tüm ögretmenlerinde ögretmenler günü kutlu olsun:rendeer:







bora abeyyy ne hesabı bu
:silent: hayır
abey dövil in üzerine kumamı getirdin de bizimmi haberimiz yok:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Veyis hocam ve haluk hocam kardeşim öğretmenler gününüzü en içten dileklerimizle kutlarız.
jönysf sen nerelerdesin kayıplara karıştın,seçeneklerin üçüde yerinde maddi durumun yeterli ise bir kere al BMW al derim ikinci tercih Honda tabi enjeksiyonlu modeli trans 700
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.

Ben de Haluk hocamın ve Veyis hocamın öğretmenler gününü kutlarım.:rendeer:

Yer olarak süper bir tercih, tebrik ederim Bora abi. :cat:

Bu arada tüm öğretmenlerimizin gününü bende tebrik ederim. :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
eywallah adanalı güzl abim. evet bilgiler çok süper. sanırım suzuki v storm şuan 1. tercihim olacak gibi. çünki teknin donanımı ve hp sinin fazla olması beni cezbediyor. şimdi birde bmw yi araştıralım.

(


dogru tercih bence
sevgli VEYİS VE HALUK HOCAM..oğrenmen gününüzü kutlar saygı ve sevgilerimi sunuyorum iyiki varsınız kocaman::xs22::::xs22::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst