[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
nan iso geç kaldım nan işe sabah sabah patrondan fırca yedim ailem de hafta sonu tuzlaya gidek diye tuturdu de hadi çık işin içinden cıkabilirsen:silent:

şimdi kanka ananlarla tuzla mı zevkli olur bizlerle köpük partisi deniz kum güneş mii :wiinkk: hıı
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
şimdi kanka ananlarla tuzla mı zevkli olur bizlerle köpük partisi deniz kum güneş mii :wiinkk: hıı

bilmiyorum yaw zaten ben onlarla eylenmeye degil bekçilik yapmaya gidiyorum ama cumartesi yumurtalık pazar sabahı da vınnn tuzlaya onların yanına gide bilirim bakacam :silent:

ha birde mali yoldaki azıcık klima suyunda kaza yapmış gene biz eyi yırttık kankiii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ben o klima suyunu görsem düşmezdim normalde.. Giderken hatunla haftasonunu nasıl geçireceğimi düşünüyordum dalmışım :p

abuuu :cyclopsan geçmiş olsun da bişeyin yok gibi duruyo sen motordan haber ver o nasıl :silent::pale:

harbi biz iyi atlattık son hatırladığım kaldırıma doğru giderken yüksek sesle bismillah diye bi ses yükseldi benden çok güldüm kendime soora insan şahadet getirir demi :queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abuuu :cyclopsan geçmiş olsun da bişeyin yok gibi duruyo sen motordan haber ver o nasıl :silent::pale:

harbi biz iyi atlattık son hatırladığım kaldırıma doğru giderken yüksek sesle bismillah diye bi ses yükseldi benden çok güldüm kendime soora insan şahadet getirir demi :queen::queen:
motor gayet iyi hiç bişeyi yok :p
hani gidiyorduk tequ, niye vazgeçtin :p

bekletecektim seni öle fırlamalığına :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abuuu :cyclopsan geçmiş olsun da bişeyin yok gibi duruyo sen motordan haber ver o nasıl :silent::pale:

harbi biz iyi atlattık son hatırladığım kaldırıma doğru giderken yüksek sesle bismillah diye bi ses yükseldi benden çok güldüm kendime soora insan şahadet getirir demi :queen::queen:


cihazı getir üfleyecem kardeşim alaa alaaa neya sularlarsa bu yolları anlamadım giti asvalta çiçekmi yetişecek kardeşim ben bu yolda motornan da kayarım:p

iso uyuyamı kaldı nedir yada kalpten gitmiştir belkide:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
cihazı getir üfleyecem kardeşim alaa alaaa neya sularlarsa bu yolları anlamadım giti asvalta çiçekmi yetişecek kardeşim ben bu yolda motornan da kayarım:p

iso uyuyamı kaldı nedir yada kalpten gitmiştir belkide:p

yeni uyanmış :)

eger o İstanbul tuzla'ysa mutlaka gel ben burdayım .. :mrgreen:

yok burda da var bi tuzla istanbula nereye gidiyoo :p

motor gayet iyi hiç bişeyi yok :p

çok şüküüür :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yaw isme baksana çocuummm allaa allaaa :)
hem baba arkadası die hitap etme adım ferda :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst