- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 698
nan iso geç kaldım nan işe sabah sabah patrondan fırca yedim ailem de hafta sonu tuzlaya gidek diye tuturdu de hadi çık işin içinden cıkabilirsen:silent:
şimdi kanka ananlarla tuzla mı zevkli olur bizlerle köpük partisi deniz kum güneş mii :wiinkk: hıı