[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayır hayııırr.bu marmok değil.bu gürselin dediği gibi special special.gezimi bitirebilirsem çarşamba yanınızdayım.

arkadaşlar burada tabiat muhteşem.ama yiyecek okadar pahalı ki aklınız durur.sıkı durun size birkaç fiyat vereceğim.spagetti(malum alttarafı makarna)=14,50 ytl.salata=4,50 ytl.çorba=5 ytl.tuborg=4/efes=5 ytl.evet ben de sizin makarnaya çüüüşş dediğinizi duyar gibiyim,çünkü bende aynı tepkiyi verdim.bakalım marmaris ve bodrum'da bizi nasıl bir sürpriz bekliyor.size birşey söyleyeyim mi?bizim narlıkuyu,yapraklı koy ve susanoğlunu hiçbir yere değişmem.bu sabah bu kadar rapor yeter.hepinize sevgilerimle.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu yaw :silent:
şöyle serin serin yerlere :cherry:
hani fikir babaları nerde göremiyorum :silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Nerde doğuyorsunuz olm icraat yok hareket yok :p Haftada bir bici yemekle olmaz ki bu iş :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bi gün yolun düşerse bu taraflara uygulamalı gösteririm :p De hadi git şimdi kendi mt 'ne :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bu pazar nereye gidiyoruz millet
ben cok sıkıldım artık adana dan bi yerlere gidelim gezelim falan bişe yapalım hayatım cok monotonlaştı :pale:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hayır hayııırr.bu marmok değil.bu gürselin dediği gibi special special.gezimi bitirebilirsem çarşamba yanınızdayım.

arkadaşlar burada tabiat muhteşem.ama yiyecek okadar pahalı ki aklınız durur.sıkı durun size birkaç fiyat vereceğim.spagetti(malum alttarafı makarna)=14,50 ytl.salata=4,50 ytl.çorba=5 ytl.tuborg=4/efes=5 ytl.evet ben de sizin makarnaya çüüüşş dediğinizi duyar gibiyim,çünkü bende aynı tepkiyi verdim.bakalım marmaris ve bodrum'da bizi nasıl bir sürpriz bekliyor.size birşey söyleyeyim mi?bizim narlıkuyu,yapraklı koy ve susanoğlunu hiçbir yere değişmem.bu sabah bu kadar rapor yeter.hepinize sevgilerimle.
bora abi madem öyle sana tavsiyem olsun.alanya bulunabilecek en uygun fiyatlı mekandır ve eylencesi bol, hareketlidir.emin ol adanadan bile daha ucuzdur
bu pazar kimse bir yerlere gitmiyormu yaw :silent:
şöyle serin serin yerlere :cherry:
hani fikir babaları nerde göremiyorum :silent:
GOOOCAMAN ÖZÜR.biz bu haftada biyere gidemiyoruz, şehir dışından misafirlerimiz olacak:rendeer:
Adana MT ölmüş ölmüş.. :p
oooooooooooo patron sen buralardamısın, latif senin tükana gelmiş, işten çıkardık demişlerde:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Nerde doğuyorsunuz olm icraat yok hareket yok :p Haftada bir bici yemekle olmaz ki bu iş :p

hadi bir gezi organize et de gidelim:) aslında bizim isoyla bu yaz için bir sürü planımız vardı ama adam mötürü sattı sona birsürü iş daha açtı başına ipini dükana bagladı bekliyo garibim :pale:

aaahhh kanka aaahhh gosgoca efendi olmasada efendi iso sen bu hallere düşeçek adammıydın nan :p

Laf bana galiba; hala çözemedik ama senin motorunun oraya girip giremiyeceğini :silent:

Millet pazar günü Kozan'da alabalık yemeye gidelim mi?


abi siz de bir karar veremediniz giti haa o mötürler bende olacak varya sora sora fizana gene giderim aya bile çıkarım .. kozan ne ki:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Laf bana galiba; hala çözemedik ama senin motorunun oraya girip giremiyeceğini :silent:

Millet pazar günü Kozan'da alabalık yemeye gidelim mi?

zannedersem katılım yok gibi birşey onun için bende bir yere gitmiyorum ama belki pazar günü şöyle kocamaaaaaaan şehir içi turu yaparım :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
dunku bıc toplantısına hatılamadıgım ıcın kendımı ekısk hıssedıyoruum..ama hafta sonu honda egıtımde olcam ıstanbulda belkı telafı eder ha bıde tıesto konserii:)))) gelmek ısteyen????????



allahalla benim niye haberim yok kardeşim böyle uzaklaşırken haber ver birdaha üste kalın giyin soğuktur şimdi oralar dikkatli ol selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst