ADANA [MT] YUMURTALIKTAYDI.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta,havanın güzel oluşunu değerlendirip,ani bir haberleşmeyle toplanıp yumurtalık yaptık.Ceyhan'dan arkadaşlarda katıldı.güzel ve keyifli bir gün geçirdik.tüm arkadaşlarıma teşekkkür ediyorum.buyrun fotolara:













































































 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel havaların kıymetini biliyorsunuz.Helal olsun.
Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:bensiz bogazınızdan nasıl geçti kılçık takılmadımı.
emeginize yüreginize saglık güzel bi gezi olmuş.afiyet olsun.:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Allah içinize sindirsin.oralarda havalar müsait oluyor ve ne mutlu kışında gezebiliyorsunuz.
Bora cığım,sen balık kokusuna bile katlanamazdın.Hayrola sevmeye başladın galiba balığı :)
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Bende kuşbaşı kebap yedim muttaliple beraber ama :cherry: sıcak ortam herşeyi eritiyor dostluk başka :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst