Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu hafta,havanın güzel oluşunu değerlendirip,ani bir haberleşmeyle toplanıp yumurtalık yaptık.Ceyhan'dan arkadaşlarda katıldı.güzel ve keyifli bir gün geçirdik.tüm arkadaşlarıma teşekkkür ediyorum.buyrun fotolara:
Allah içinize sindirsin.oralarda havalar müsait oluyor ve ne mutlu kışında gezebiliyorsunuz.
Bora cığım,sen balık kokusuna bile katlanamazdın.Hayrola sevmeye başladın galiba balığı