ADANA MT st&kanuni tırı ziyareti

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çağırmayın oğlum çağırmayın cep telefonu kapsama alanı dışındaya biz de kapsam dışına çıktık eyvallah
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Merhaba arkadaşlar, şu anda Antalya Gazipaşa'dayız... Görüşleriniz ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. Öncelikle belirteyim, ben bu işin içinde gönüllü olarak bulunuyorum. Türkiye'de bir ilk olan bu adımın başka firmalara da örnek olmasını dilerim. Gerçekten, gittiğimiz yerlerde ilgiyle karşılanıyoruz. Özellikle eğitim videomuz çok fazla meraklılar tarafından izleniyor. Öncelikle belirtmek istiyorum; bu program tüm Türkiye için geçerli, sadece belli bir yöre için değil... Mevsim ve iklim şartlarına göre yol planı çıkıyor. Bunun oluşmasında bölgedeki bayiilerin davetleri çok önemli bir rol oynuyor. Bu açıklamayı yapmak gereği duydum, çünkü ön yargılıı yaklaşımlar oluşmasın. Bu bir satış ve reklam olayı değil, kesinlikle bir eğitim ve bilinçli motosiklet kullanıcısı oluşturma projesidir. Her türlü eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum. İnşallah geri geldikten sonra daha geniş açıklamalı ve resimli ayrı bir topic açacağım. Hepinize sevgiler, selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst