Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA MT,bu sezonun ilk kampında buluştu.hava şartları gözönüne alınarak,ilk kampımızın yeşilovacıkta olmasına karar verildi.neyse ki hava şahaneydi.Cuma gününden başlayan kampımıza,ilk gün 6 kişi,2.gün de 6 kişi olmak üzere 12 kişi katıldı.akşamda 2 misafirimiz vardı.bol kahkahalı ve booool proteinli geçen kampımızda,ilk gün edip kardeşimiz her zamanki gibi döktürdü,önce şahane ADANA KEBABI,sonra kaburga kebabı,2.günde hüseyin dayımız,yine her zamanki gibi lokum gibi etlerle kuşbaşı ve kaburga kebabı ile döktürdü.katılan herkese,özellikle de EDİPe ve HÜSEYİN dayımıza teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:

























































































