ADANA [MT] Sezonun ilk kampında

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA MT,bu sezonun ilk kampında buluştu.hava şartları gözönüne alınarak,ilk kampımızın yeşilovacıkta olmasına karar verildi.neyse ki hava şahaneydi.Cuma gününden başlayan kampımıza,ilk gün 6 kişi,2.gün de 6 kişi olmak üzere 12 kişi katıldı.akşamda 2 misafirimiz vardı.bol kahkahalı ve booool proteinli geçen kampımızda,ilk gün edip kardeşimiz her zamanki gibi döktürdü,önce şahane ADANA KEBABI,sonra kaburga kebabı,2.günde hüseyin dayımız,yine her zamanki gibi lokum gibi etlerle kuşbaşı ve kaburga kebabı ile döktürdü.katılan herkese,özellikle de EDİP’e ve HÜSEYİN dayımıza teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:


























































































 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
Resimlere baktım yeniden acıktım beee.
Ne kebap yapmışız mübarek lokum lokum.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:harika bir kampla sezonu açtık.başta edip kardeşime,hüseyin dayıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım etler kebeplar harikaydı.katılan,emegi geçen tüm arkadaşlarımada ayrı ayrı teşekkürler.:rendeer::thumleft:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Tebrik ediyorum,
Edip'in doğrama tahtasına,
Gürsel' in şapkasına,
Fatih abinin sakalına,
Hüseyin dayının çiftetellisine
:thumleft::cat:::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Gezi/Kamp organizasyonlarını ve paylaşımlarını en beğendiğim MT Adana dır.Yine Muhteşem olmuş.Tebrikler.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Yine bir Adana klasiği daha olmuş.Helal olsun.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Harika bir kamp yapmışsınız kıskandım işim olmasaydı ben de katılacaktım size ama kısmet olmadı :pr: inşallah diğer kampa katılırım. :thumleft: bu arada ellerinize sağlık her şey çok güzel görünüyor
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Bora abi, gerçekten Adana farkını ortaya koymuşsunuz. Salatalar, mezeler, kebaplar. Maşallah. :) Gerçekten güzel bir kamp olmuş, tebrikler.

Kastamonu'dan Adana'ya selamlar. :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için çok teşekkürler iki teker sevdalıları.

serkani,sağolasın kardeş,ADANA'dan da KASTAMONU'ya selamlar.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
insan adanalı olunca,ege bölgesi gibi ot yemekleri yemeyecek herhalde,adana dürüm ve adana kebabı yiyecek tabi AFİYET OLSUN!çok güzel bir etkinlik olmuş katılımcı tüm arkadaşların yüreklerine sağlık,bir adama para versen yaptıramazsın böyle bir organizasyonu ,bu iş yürek işi yürek!emeğinize ve yüreğinize sağlık, katılımcı tüm motorcu arkadaşlara selam ederim,ADANALI ABİME AYRICA SELAM EDERİM,saygılar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sağolasın mesut kardeş,bizden de ESKİŞEHİR'e ve sana selam olsun.:king:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerinize sağlık Bora'cım. :cat:
Güzel ve keyifli bir kamp olmuş. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst