ADANA [MT] Sezonun ilk kampında

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA MT olarak sezonun ilk kampını yumurtalık’ta yaptık.mersin’den ve ceyhan’dan katılan misafirlerimizde vardı.çok keyifli geçen kampımızda,emeği geçen herkese ama özellikle de EDİP kardeşime,yaptığı o şahane yemekler için teşekkürler.Ancak bu defa fotolar az.sadece 95 adet foto var.buyrun fotolara:
Toplanma yerimizden görüntüler.
























































































































































































 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine güzel bir organizasyona atılan "adanalı" imzası...

kazasız belasız sürüşlerle devamını dilerim :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ahmet abi senin fotoları da bekliyoruz.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Adana MT sezonu sezonu kapattı mı ki tekrar açıyor, hemen hemen her mevsim bir aradasınız :)

Tüm gezilerinizi yutkuna yutkuna takip ediyoruz :cherry:

Kazasız belasız sürüşler, paylaşım için emeğinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Adanam ya... Bende ceyhanlıyım her mevsim zevkle motor sürülebilecek bir bölge.. Ama kuru ayazıda fenadır :p
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Elinize emeğinize sağlık Adana Mt. Tekerinize daş değmesin :rendeer:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Adana MT sezonu sezonu kapattı mı ki tekrar açıyor, hemen hemen her mevsim bir aradasınız :)

Tüm gezilerinizi yutkuna yutkuna takip ediyoruz :cherry:

Kazasız belasız sürüşler, paylaşım için emeğinize sağlık :rendeer:

Adam düşüncelerimi toparlamış yazmış :D :D
maşallah size yaa.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Bora ellerine sağlık resimlerin hepsi çok güzel

Kampa katılan arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum

Bende ki resimler az ama herkesin mutluluğu yüzlerindeki ifadeden okunabiliyor
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Şahsî düşüncem; bence Türkiye'nin maddi,manevi yönden en zengini,en çok eğleneni ve en kalabalık grubu Adana MT. :)
Elinize,ayağınıza,yüreğinize sağlık.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
çok değerli sayın büyüğüm ADANALI abim,çok harika geziler ve kamplar yapıyorsunuz sizleri ilgiyle izliyorum,lakin kafamda hep şu sorular var,sizin motorlara bakıyorum çok harika motorlar ,benim motora bakıyorum sizinkilerle hiç alakası yok,sizinkiler MOTOR'sa benim cbf150 ne ? benim cbf150 'li motorsa sizin motorlar herhalde uzay aracı oluyor galiba.şaka bir tarafa samimiyetle söylüyorum bu konuda 10 numara bir gezginsiniz,sizi ilgiyle ve dikkatle izliyorum,saygılar sayın abim...
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotoğraflar için çok teşekkürler başkanım...:rendeer:
Yemekler için Badim Edip'e minnettarız. Ellerine sağlık :cat:
Bu grubun bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. :flower:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüm rüzgar sevdalılarına,güzel sözleri için teşekkür ediyorum.
çok değerli sayın büyüğüm ADANALI abim,çok harika geziler ve kamplar yapıyorsunuz sizleri ilgiyle izliyorum,lakin kafamda hep şu sorular var,sizin motorlara bakıyorum çok harika motorlar ,benim motora bakıyorum sizinkilerle hiç alakası yok,sizinkiler MOTOR'sa benim cbf150 ne ? benim cbf150 'li motorsa sizin motorlar herhalde uzay aracı oluyor galiba.şaka bir tarafa samimiyetle söylüyorum bu konuda 10 numara bir gezginsiniz,sizi ilgiyle ve dikkatle izliyorum,saygılar sayın abim...
sevgili mesut kardeşim.biz hepimiz 125-150 cc.lik motorlardan buraya geldik.bende şahsen zaman zaman büyüttüm,zaman zaman küçülttüm cc.yi.önemli olan 2 teker üzerinde olup o rüzgarı bedeninde hissetmek ve o özgürlüğün tadına varmak.yoksa altındaki cc.nin hiç bir önemi yok.sevgilerimle.
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
motorlar şahane:thumleft:
fotolar şahane:thumleft:
mekan şahane:thumleft:
insanlar şahane:thumleft:
:rendeer:DOSTLUKLAR ŞAHANE:rendeer:
eeee daha bunu üzerine daha ne konuşacaksın ki?
Sevgili BADİM (Murat Hoca) yemekler feda olsun sizin gibi dostlara
 
Katılım
9 May 2012
Mesajlar
88
Çok keyifli bir kamp olmuş arkadaşlar, herkesin emeğine ve yüreğine sağlık.

Bu geziye katılmamış olsam da Adana'lı bir motosiklet kullanıcısı olarak diğer illerde yaşayan arkadaşlarımızın olumlu tepkileri çok mutlu ediyor beni/bizi. Adana MT adına hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Adana'da motosiklet kullanan kişiler olarak bizler, Akdenizliyiz, gönlü zengin insanlarız, tanımadığımız adama kapımızı açar soframıza buyur ederiz. Ama çoook paramız olduğu da söylenemez. Bindiğimiz motorların iyi olmasının zenginlikle pek ilgisi yok, her motosiklete başlayan arakadaşımın 30 bin 40 bin tl parayı bastırıp motosiklet aldığı sanılmasın. Almıyor, alamıyor (alanlarda var tabi :)) Çoğumuz ikinci el küçük motosikletlerle başlıyor zamanla daha iyilerine sahip oluyoruz.

Adanada devamlı geziler yapılmasının keyifli insanların sürekli bir arada olmasının bana göre iki nedeni vardır. Motosiklete gönül vermiş insanlar ve ilginç bir üretim sisteminin varlığıdır. "motosiklet kullanıcısı üretimi sistemi" :)

Kendi hayatını önemseyen, motosiklet kullanmayı önemseyen her arkadaşımın, temel sürüş eğitimi almak üzere yolu Taner hocaya düşer. Teorik eğitim alınır, 125 cc lik motorlarla başlanır 1000 cc motorla mezun olunur süre kısıtı yoktur öğrenene kadar devam eder her türlü motosikleti deneme şansınız olur, kursun sonuna doğru tarz konusunda bir fikriniz olmaya başlar, eğitim biter korumalarınızı ve motosikletlerinizi edinip sahaya çıkarsınız.

Adana da motosiklet alacak herkes Adana Motor dan Muzaffer abiye uğramış etki alanına girmiştir. Çoğumuz ilk motosikletlerimizi Muzaffer abi sayesinde edinmişizdir. Şimdilerde ise Bora başkanımın da bünyesinde bulunduğu Biberoğlu Yamaha bayisi katıldı aramıza. (her ikisine de gidip gelmekten mutluluk duyuyoruz.)

Adana da tamircilerimiz bile bellidir. İsmail usta , Yıldırım usta, Bekir usta, Enver usta hepsi birbirinden ustadır motosikleti iyi bilirler, kendileri de binerler motosiklete, yarışçıdırlar, katkıları vardır bu kültüre.

Şimdi, bu sistem devamlı motosiklet kullanıcısı üretiyor, bahsettiğim kurslara, motosiklet mağazalarına, ustalara sadece işimiz düştüğünde gitmiyoruz burada başlayan tanışıklıklar, yol arkadaşlığına, dostluklara dönüşüyor, ailelerimizi katıyoruz gezilerimize çocuklarımız tanışıyor. Bu bakış açısı bu kültür doğal akışında bir sonra gelen öğrenciye aktarılıyor bu sistem içinde, ve gittikçe büyüyoruz. Sizlerin gezi fotograflarında gördüğünüz 20 30 kişilik gruplar bu şehirde motosiklet kullanan insanların sadece küçük bir kısmıdır. Her tarz motosiklet kullanıcısı var burada, düşününce güzel bir aileyiz galiba. :cat:

Aslında daha çok yazasım var ama haddimi aşıp kafanızı şişirmek daha fazla yormak istemem, herkese teşekkürler gönülden sevgiler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst