Adana Mt Osmaniyeden Çıktı KAYNARGÖZ e girdi

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Vallahi hikayeni merak ettim arkadaşım. kısmet olursa bir araya gelirsek anlatırsın selamlar. :)

ördeğin hikayesi ne olaki :p yılanlı bi hikaye ben biliyorum ama onda ördek yoktu herhalde :queen:

elime geçen yeni resimler




adaşım arkadaşını çenkizim abimle tanıştırıyor

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en kötü gününüz böyle olsun arkadaşlar herkeze slm lar...
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
iso gerçekten poz vermesini biliyorsun valla:mrgreen:

bu arada güzel bir gezi yapmışsınız tayinimin adanaya gelmesi için sabırsızlıkla bekliyorum.özledim sizi valla
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst