Adana Mt Osmaniye Çıkarması

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Mt dostları haftalardır belkenen gün nihayet geldi çattı,muhteşem bir gün,hava pırıl pırıl,herkesin neşesi yerinde işte Adana mt toplanıyor ve yola çıkıyor anlatmaya gerek yok yaşamak lazım işte resimler

















[/URL

[URL=http://www.resimload.org/]







































Bu arada efendi isomuzun yeni R1 i tekrardan hayırlı olsun










böyle kalabalık görmedim





























Burda tarkanın konseri yok hepsi motorcu, kask ve koruma elbisesi hakkında konuşmayı dinliyorlar


biz burdan ayrıldık,karatepede yemek vardı fakat kalabalık ve yol şartları müsait olmadığı için farklı güzergah seçtik,KAYNARGÖZ bizden bu kadar katılan tüm arkadaşlara teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
herkese çok teşekkür ederim çok büyük bir kortejdi
benim için unutulmazdı
toprakkale gişelerinden sizi yanlışlıkla şehirmerkezine gertirmem şanssızlıktı
ama bana söylenen sizi şehir merkezine getirmekti hatta sordum meydana mı gelelim dedim evet dediler ve ben de o yüzden sizin yolu uzattım:)
çok özür dilerim tekrar



 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler,güzel bir buluşma gerçekleşmiş :rendeer:
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
evet adana mt gerçekten harika bi gündü hepinize tsk ederim haydi resimler
















CANIN ABİM MOTOSİKLETİN HAYIRLI UGURLU OLSUN:rendeer:













































 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin canın sağolsun,Osmaniyeli seninle neden tanışamadık bir türlü hemşerim
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Senin canın sağolsun,Osmaniyeli seninle neden tanışamadık bir türlü hemşerim

abi çok kalabalıktı.sanırım o yüzden kimseyle tanışamadım.sadece Adana mt gezisi olsaydı hepinizin elini sıkardım ama biraz da benden kaynaklandı. çok duraksadım kısmet değilmiş
sizin gelecek haftalardaki gezinize gelmeye çalışırım artık. özür dilerim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya millet kaynargöz için ayrı başlık açtım bu ne yaaaa neden sabredemiyorsunuz,birdaha resim fala yüklemiyorum:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Katılan Ve Emegı Gecen Herkeze Tesekkurler..
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
oldukça kalabalık bir organizasyondu.tahminen 400-500 motosiklet ve herhalde 700-800 kişi vardı.hava da olabildiğince sıcaktı.buradan OSMANİYE EMNİYET MÜDÜRÜ SAYIN HALİL YILMAZ BEY'E,çok teşekkürler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Organizasyonu yapan Osmaniye Emniyet Md.lüğüne teşekkür ederim.
Katılan emeği geçen yazan, okuyan vede resimleri yükleyen arakadaşlarımada teşekkür ederim....:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bunlarda Benden

resimlere devam arkadaşlar, biraz karışık, af diiyorum:)















bu çelikgürsel adaşımda virajlarda ne yatıyor ama, iyi bakın pegler yere sürtecek nerdeyse:cat: :cherry:




vay :) sabri abim
bilmeyenler için söyleyim: abim sağolsun özel tatlı getirmiş fakat biz kaynartepedeydik o sıralar, kendisine bütün arkadaşlarım adına çok teşekkür ederim :rendeer:







ben bu er5 i bi yerden tanıyorum :)






adamın özellikle resim çekildiği yere bakın ya :mrgreen: kebepçı ne tarafta levhası :farao:
bi oturmaya yarım tepsi baklava yiyen adamdanda bunu beklerim :queen: :queen: :queen:
:cherry: :rendeer:




tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,resimleri yüklerken 800 x 600 yapmayın,çok zor açılıyor.640 x 480 olursa daha kolay açılıyor.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel resimler....çekenlerin ve yükleyenlerin eline sağlık....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst