- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Mt dostları haftalardır belkenen gün nihayet geldi çattı,muhteşem bir gün,hava pırıl pırıl,herkesin neşesi yerinde işte Adana mt toplanıyor ve yola çıkıyor anlatmaya gerek yok yaşamak lazım işte resimler








[/URL
[URL=http://www.resimload.org/]


























Bu arada efendi isomuzun yeni R1 i tekrardan hayırlı olsun








böyle kalabalık görmedim

























Burda tarkanın konseri yok hepsi motorcu, kask ve koruma elbisesi hakkında konuşmayı dinliyorlar

biz burdan ayrıldık,karatepede yemek vardı fakat kalabalık ve yol şartları müsait olmadığı için farklı güzergah seçtik,KAYNARGÖZ bizden bu kadar katılan tüm arkadaşlara teşekkürler








[/URL[URL=http://www.resimload.org/]



























Bu arada efendi isomuzun yeni R1 i tekrardan hayırlı olsun








böyle kalabalık görmedim

























Burda tarkanın konseri yok hepsi motorcu, kask ve koruma elbisesi hakkında konuşmayı dinliyorlar

biz burdan ayrıldık,karatepede yemek vardı fakat kalabalık ve yol şartları müsait olmadığı için farklı güzergah seçtik,KAYNARGÖZ bizden bu kadar katılan tüm arkadaşlara teşekkürler
Son düzenleme:















































































































