- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
resimler süper, emeğinize sağlık :rendeer:
















































































































































Bizsiz nasılda gezmişsiniz bukadar :queen:
İyide bizde bu petrolde durmuştuk. Çekirge sürüsü gibi adamların çayına suyuna saldırdık, bizden bahsetmedilermi :silent: