öncelikle bizi davet eden haluk hocama sonra ilk kez gelmemize rağmen bizi aralarına kabul eden bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
hocam bende hoşgeldiniz diyim:rendeer:
herkesin yüreğine emeğine sağlık... cok cok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz yine.. fotolar cok güzel.. yemek cok güzel.. hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz.. sizleri seviyorum Adana MT.. niğdeden herkese selamlar.... :king:
mehmet senin pc başında ne işin var, sınavlarına çalış kardeşim:queen:
kendine iyi bak, iyi dersler olsun, yaz tatilinde görüşmek üzere
Adana MT yine herzamanki samimiyet ve sıcaklığıyla karşımızda...sevgi ve selamlar...Mete Handro
isom METEHANI nerden buldun adanada deme:silent:
degerli arkadaşlarım.. herşey bahane..önemli olan sizler gibi degerli insanlarla birarada olmaktı sayenizde çok güzel bir hafta sonu geçirdim her şey sizlere feda olsun.. iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım en önemlisi iyiki motorumuz var. yoksa çogu birbirinden degerli böyle arkadaşlarımı nerden tanıyacaktım..hepinize sevgilerimi sunuyorum.gülen yüzleriniz hiç solmasın:rendeer::rendeer:
muzaffer abi herşey için kendi adıma bende teşekkür ederim, iyiki sende varsın, iyiki böyle güzel, böyle samimi candan bir ekibimiz var:rendeer: