Adana MT nin Karatepe sucuk partisi

Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
9
öncelikle bizi davet eden haluk hocama sonra ilk kez gelmemize rağmen bizi aralarına kabul eden bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
doga harıka sucuklar harıka sız harıka daha ne olsunkı...ellerınıze saglık
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
öncelikle bizi davet eden haluk hocama sonra ilk kez gelmemize rağmen bizi aralarına kabul eden bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
hocam bende hoşgeldiniz diyim:rendeer:
herkesin yüreğine emeğine sağlık... cok cok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz yine.. fotolar cok güzel.. yemek cok güzel.. hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz.. sizleri seviyorum Adana MT.. niğdeden herkese selamlar.... :king:
mehmet senin pc başında ne işin var, sınavlarına çalış kardeşim:queen:
kendine iyi bak, iyi dersler olsun, yaz tatilinde görüşmek üzere:)
Adana MT yine herzamanki samimiyet ve sıcaklığıyla karşımızda...sevgi ve selamlar...Mete Handro
isom METEHANI nerden buldun adanada deme:silent:
degerli arkadaşlarım.. herşey bahane..önemli olan sizler gibi degerli insanlarla birarada olmaktı sayenizde çok güzel bir hafta sonu geçirdim her şey sizlere feda olsun.. iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım en önemlisi iyiki motorumuz var. yoksa çogu birbirinden degerli böyle arkadaşlarımı nerden tanıyacaktım..hepinize sevgilerimi sunuyorum.gülen yüzleriniz hiç solmasın:rendeer::rendeer:

muzaffer abi herşey için kendi adıma bende teşekkür ederim, iyiki sende varsın, iyiki böyle güzel, böyle samimi candan bir ekibimiz var:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir gün geçirmişisiniz bizide unutmayıp resimleri eklediginiz için teşekkürler
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel bir gün dü muzaffer ve haluk abimin kuyruklarıda birdaha eyrimez artıkın:cherry:
sadece yutubusu olanlara özel:p

[YT]ndSjfJKokPM[/YT]

resim de atacam ama hastayım:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Ahanda bunlar da ümit ve benden olsun


.


.


.


.


.
Bende bir foton varmış nan 


.




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst