- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili dostlarımla birlikte sevgiyi neşeyi paylaştığımız 2008-2009 yılından cameraya yansıyanlar,yorum yok sadece resim var yorumlar size ait fazla lafı uzatmadan işte resimler
tombala ile 2008 e kapattık,ekip saat 03:00 da dağılmaya başladı 03:30 gibi çenkis ve müge geldi sabahın 06:00 na kadar içtik muhabbet ve sohbet herkes artık yeter çenen yine düştü smileysi yapınca de hadi dedim yatalım eeh bu senelikde bukadar sene görüşmek dileğiyle herkese tekrar mutlu yıllar
tombala ile 2008 e kapattık,ekip saat 03:00 da dağılmaya başladı 03:30 gibi çenkis ve müge geldi sabahın 06:00 na kadar içtik muhabbet ve sohbet herkes artık yeter çenen yine düştü smileysi yapınca de hadi dedim yatalım eeh bu senelikde bukadar sene görüşmek dileğiyle herkese tekrar mutlu yıllar

