Adana[mt] kozan'da ciğer yedi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA[MT],bugün havanın güzelliğini değerlendirerek,KOZAN'da ciğer yiyip,DAĞILCAK'ta çay ve sohbet ettikten sonra,sevgili TEKİN abimizin evinde yine sohbet ve çay molası verdi.oldukça keyifli,bir o kadarda kahkahalı ve neşeli geçen gezimizin fotoları aşağıdadır.iyi seyirler arkadaşlar.
galeria migros'un önünde sabah toplanması;
http://img20.imageshack.us/img20/5587/resim001lj.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Göremedim fotoları :silent:

Dağılcak nere abi ya...Dağlıca mı :queen:

Mehmet ve Haluk; scooterla mı gittiniz ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
imageshack ta sorun var,başka yerden deniyorum.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bekleyin biraz sorun var dedik ya :queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ciğerle beraber bence fotoğraf makinasını da yedi bizimkiler...
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Göremedim fotoları :silent:

Dağılcak nere abi ya...Dağlıca mı :queen:

Mehmet ve Haluk; scooterla mı gittiniz ?

İyi akşamlar.
Zafer abi kesinlikle evet. Biraz yorucu oldu benim için ama yinede çok keyifli bir gezi oldu. Gözlerimiz aradı sizleri...
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Bendeki fotoları paylaşayım sizlerle;

Fotoraf0088.jpg


Fotoraf0089.jpg


Fotoraf0090.jpg


Fotoraf0091.jpg


Fotoraf0092.jpg


Fotoraf0093.jpg


Fotoraf0094.jpg


Fotoraf0095.jpg


Fotoraf0096.jpg


Fotoraf0097.jpg


Fotoraf0098.jpg


Fotoraf0099.jpg


Fotoraf0100.jpg


Fotoraf0102.jpg


Fotoraf0103.jpg


Fotoraf0104.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
BİRAZ RESİM GELDİ.
Resim001.jpg

Resim002.jpg

Resim003.jpg

Resim004.jpg

Resim005.jpg

Resim006.jpg

Resim007.jpg

Resim008.jpg

Resim009.jpg

Resim010.jpg

Resim011.jpg

Resim012.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:09 PM ----------

Resim013.jpg

Resim014.jpg

Resim015.jpg

Resim016.jpg

Resim017.jpg

Resim018.jpg

Resim019.jpg

Resim020.jpg

Resim021.jpg

Resim022.jpg

Resim023.jpg

Resim024.jpg

Resim025.jpg

Resim027.jpg

Resim028.jpg

Resim029.jpg

Resim030.jpg

Resim031.jpg

Resim032.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,ben keyif aldım sohbetlerden,ciğerden,Tekin abimizin dağ evindeki çaydan,birtek motordan keyif alamadım,hala sırtım ağrıyor,birde kendimi motorun üstünde hiç görmemiştim,atın kulağına konmuş kelebek gibiyim:queen:ah suzim çook özledim ,neyse herkese teşekkürler güzel bir hafta sonuydu
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
çok güzel bir gezi olmuş katılmak isterdim ama kısmet değilmiş :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Resim033.jpg

Resim034.jpg

Resim035.jpg

Resim036.jpg

Resim037.jpg

Resim038.jpg

Resim039.jpg

Resim040.jpg

Resim041.jpg

Resim042.jpg

Resim043.jpg

Resim044.jpg

Resim045.jpg

Resim046.jpg

Resim048.jpg

Resim049.jpg

Resim050.jpg

Resim051.jpg

Resim052.jpg

Resim053.jpg

Resim054.jpg

Resim055.jpg

Resim056.jpg

Resim057.jpg

Resim058.jpg

Resim059.jpg

Resim060.jpg

Resim061.jpg

Resim062.jpg

Resim063.jpg

Resim064.jpg

Resim065.jpg

Resim066.jpg

Resim071.jpg

Resim072.jpg

Resim073.jpg

Resim090.jpg

Resim091.jpg

Resim092.jpg

Resim093.jpg

Resim094.jpg

Resim095.jpg

Resim096.jpg

Resim097.jpg

Resim098.jpg

Resim099.jpg

Resim100.jpg

Resim102.jpg

Resim103.jpg




KOZAN'da bizi yalnız bırakmayan ve evinde ağırlayan sevgili abimiz TEKİN abimize çok çok teşekkür ederim.:rendeer:ayrıca katılan arkadaşlarıma da teşekkür ederim.:rendeer:
resimlerin devamı upload oldukça geliyor.



Resim127.jpg

Resim128.jpg

Resim129.jpg

Resim130.jpg

Resim131.jpg

Resim133.jpg

Resim134.jpg

Resim135.jpg

Resim138.jpg






[/COLOR]
Resim104.jpg

Resim105.jpg

Resim106.jpg

Resim107.jpg

Resim111.jpg

Resim112.jpg

Resim113.jpg

Resim114.jpg

Resim115.jpg

Resim116.jpg

Resim117.jpg

Resim118.jpg

Resim119.jpg

Resim120.jpg

Resim121.jpg

Resim122.jpg

Resim123.jpg

Resim124.jpg

Resim125.jpg

Resim126.jpg


BİTTTTİİİİ.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Afiyet şeker bal olsun..

Bak vallahi kaydediyorum bu başlıkları..Seneye Türkiye turuna çıkınca hepinize tek tek uğrayacağım ve diyeceğim ki hani nerede ciğerler? Hani nerede şalgam suyu? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst