Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA[MT],bugün havanın güzelliğini değerlendirerek,KOZAN'da ciğer yiyip,DAĞILCAK'ta çay ve sohbet ettikten sonra,sevgili TEKİN abimizin evinde yine sohbet ve çay molası verdi.oldukça keyifli,bir o kadarda kahkahalı ve neşeli geçen gezimizin fotoları aşağıdadır.iyi seyirler arkadaşlar.
galeria migros'un önünde sabah toplanması;
http://img20.imageshack.us/img20/5587/resim001lj.jpg
galeria migros'un önünde sabah toplanması;
http://img20.imageshack.us/img20/5587/resim001lj.jpg