Adana Mt Köpük Partisinde Koptuu...

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698


şu duruşa şu asalete bak maşşalah nazar değmesin abimeee :cat:

herkeze tekrar tekrar teşekkür ediyorum çok eğlendim
akşam yemeğe yetişemedik ama kahvaltı süperdi :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Ben geziye tamamen son anlarda karar vererek katıldım ve tahmin ettiğimden çok çok daha güzeldi.Cengiz abimin udu eşliğinde hep bir ağızdan söylenen şarkılar, hep beraber yenilen yemekler, çadırlar soyunma kabini olarak kullanıldı genelde, çünkü kimse uyumak istemedi. Paylaşım o kadar güzeldi ki.. Katılan herkese kucak dolusu sevgiler. Ev sahiplerimize ayrıca teşekkür ederim.
Görüşmek üzere..
:rendeer:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
racıng makıneye de ne yuklemısım be kardesım:)) donuste polısın bıle ılgısını cektı: gezı superdı tum arkadaslaral tekrar gorusmek dılegıyle....yalnız konusacaklarımız var yarın bıcıde konusuruz..

aa...........................
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
11
adanayamı yerleşsek ne yapsak süper bi gezi olmuş katılan herkezi tebrik ediyorum
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gürsel abi fotolar süper benim kn bana ufak mı geliyor nedir vala şu motosikleti degiştiremeden gözüm acık gidecem yaw:p


sayın pek muhterem udi miz cengiz abi senin makinadaki resimler nerede yaw onları da bir görsek:rendeer:



gürsel abi ben bu resme taktım nire kaçıyon yaw:p
abi kesin adaşım kovalıyordur:mrgreen: adam tutturdu bu adana mt ye iki gürsel fazla geliyor diye:queen:
racıng makıneye de ne yuklemısım be kardesım:)) donuste polısın bıle ılgısını cektı: gezı superdı tum arkadaslaral tekrar gorusmek dılegıyle....yalnız konusacaklarımız var yarın bıcıde konusuruz..

aa...........................
eeeeeeeeeeee ben yokum ümit, mevzu ney desem :)
adanayamı yerleşsek ne yapsak süper bi gezi olmuş katılan herkezi tebrik ediyorum

vallahi gelene kapımız her zaman açık şveppsssssssss kardeşim:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Cengizin bilgisayarı öbür tarafa göçdüğü için resimleri onun adına ben yükliyecem :mrgreen:
O kadar çok resim çekmiş baya bi sabır istiyor bu iş :pr: :p

arkadaşlar bu resimlere yorum yapmadım, yarumları artık siz yaparsınız :p
2uqhbvp.jpg

27yoldu.jpg

wmcwpl.jpg

j67wjk.jpg

1585h0y.jpg

10qla85.jpg

34o5utc.jpg

2rw5n2v.jpg

jhyq9w.jpg

33w8ev9.jpg

jikrpe.jpg

2rztjqt.jpg

qspkpc.jpg

28ksryu.jpg

Devamını inşallah yarin yüklerim....:mrgreen:

benden bu kadar......:mrgreen:

iw88zc.jpg

3348cpk.jpg

65mjir.jpg

tahbn9.jpg

11kduzp.jpg

rh51g0.jpg

2e5mlc0.jpg

1zl6l9c.jpg

xmo428.jpg

w6up2c.jpg

i2vk38.jpg

99qgsz.jpg

35iqbtw.jpg

14xfasn.jpg

5k0xsx.jpg

3532qad.jpg

f2qlc.jpg

33xyaf5.jpg


başka resim kalmadı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaayyy çok güsel kareler yakalamış zafer abi de maşallah erkek güzeli bibi yaw:p

bir de ben okey turnuvası yarıda kalmıştı iki cengize rakip yok tu beeeaaahhh:p

bora abi bişey mi dedin:mrgreen::mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
:rendeer::cat:cengizim ZİON'um.mümkünmü birşey söylemek.bükemediğin bileği öpeceksin.

bu hafta sonu ile ilgili favori resim bence bu :cat:

hrmu0i.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst