abi kesin adaşım kovalıyordur:mrgreen: adam tutturdu bu adana mt ye iki gürsel fazla geliyor diye:queen:
eeeeeeeeeeee ben yokum ümit, mevzu ney desemracıng makıneye de ne yuklemısım be kardesım) donuste polısın bıle ılgısını cektı: gezı superdı tum arkadaslaral tekrar gorusmek dılegıyle....yalnız konusacaklarımız var yarın bıcıde konusuruz..
aa...........................
adanayamı yerleşsek ne yapsak süper bi gezi olmuş katılan herkezi tebrik ediyorum
abi kesin adaşım kovalıyordur:mrgreen: adam tutturdu bu adana mt ye iki gürsel fazla geliyor diye:queen:
Paylaşım için sağolun. Güzel geçmiş. İso abi motoru sattın mı??
zaferime söz söyletmem........o benim yarı adaşım![]()
abi allahtan yarı adaşın ya tam olsa ne yapardık çerzmi dayanır size ozaman![]()