Adana Mt Köpük Partisinde Koptuu...

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yaa sürekli flaş patlıyodu nerde hani elinde fotoğraf makinasıyla gezenler :thumright:thumright
çatlatırsınız siz adamı yahuuu
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
demirim gürselim hani fotolarrrr.bekliyoruz.öbürlerinide acele at.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetim, özdenim,mehmetim ve sevgili kardeşleri organizasyon için yürekten teşekürler son anda karar değiştirip katıldık iyiki katılmışız marmok gibi oldu bizim için, çok muhteşem bir hafta sonu geçirdik sayenizde ve katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum,çarşamba günü biciyr baldızla katılazam flash diske atıp getireceğim resimleri,
bende ki resimleri atamıyorum makine ve internet cort hepinizi şooook seviyem
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum vala acıdım ben senin motora gavur malımıdır nedir:p
:queen: ulen harbi ya cengizim resmen gavur malı gibiydi:p
gürsel abi yengeç kolumu getirmeyi unutme çarşamba akşamı ben onlan kolye yapacam daha:p
ya sen bi hayretsin, yengecin ciğerini söktün kolunu kopardın, sonrada orada bırakıp bana getirmi diyorsun:)
yaa sürekli flaş patlıyodu nerde hani elinde fotoğraf makinasıyla gezenler :thumright:thumright
çatlatırsınız siz adamı yahuuu
sakin olmak lazım:mrgreen: arkadaşlar çalışan ve 16 saat çalışan insanım litfen hoşgürü:p
demirim gürselim hani fotolarrrr.bekliyoruz.öbürlerinide acele at.
ya bora abi 155 tane resim vermişsin, imageshacka yükledim linkler çıktı.bunları tektek yapıştırmak lazım, uğraşıyordum iş saati geldi, bizim yumurtalık resimleride kaldı o yüzden.anlayacagın özür dileyerek birazınıda ben eleyeceğim:salut:
bende ki resimleri atamıyorum makine ve internet cort hepinizi şooook seviyem

:queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Buda gittiğimiz yolun haritası (fotoğraf makinamız yok ama GPS imiz var :mrgreen:);

27072008be4.jpg
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ohoo oo senin GPS seni keklemiş uzun yolu tarif etmiş sana..oda haklı gavur icadı olunca buraları pek bilmiyor demekki:p

bizim son model cengiz abi gibi bir GPS imiz vardı yoldaki cukurları ve tümsekleri bilem sölüyordu bizim yöntem çok kulanışlı ..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi gidrkende ölçtüm gelirkenede giderkene biraz kaybolduk felan 66 km yapmışız döonüştede 60 felandı hem biz sizinle aynı yoldan gelmedikki bizim GPS kestirmeden getirdi götürdü bizi:p
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
adana Mt yi çok kopmuş gördüm bu sene :)
Bora abi mayon harika iyiki hemen suya girmişsin alttan alev almaya başlamış mazallah :p
Bu arada bu gezilere çobanlık eden uzun boylu yarma kılıklı Fred çakmaktaş bakışlı güzel kardeşimiz Hasan nerelerde.Adam evlendi göremez olduk yahu :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adana Mt yi çok kopmuş gördüm bu sene :)
Bora abi mayon harika iyiki hemen suya girmişsin alttan alev almaya başlamış mazallah :p
Bu arada bu gezilere çobanlık eden uzun boylu yarma kılıklı Fred çakmaktaş bakışlı güzel kardeşimiz Hasan nerelerde.Adam evlendi göremez olduk yahu :silent:


@JaNTi kardeş sende yoktun gezide hemen savunmanı hazılar disiplin kurulu başkanı salih beye ver cezan hafifler selamlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yeni resimler geliyoor

78 inci resimde bağlantı sıfırladı sanırım imagede problem var
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi yaw şu avatar daki resmini degiştir o ne öyle yaw uykulu uykulu baktıkca benim de uykum geliyor:p

hestayım gurbanım hestaa:) bundan sonra ruh halime göre avatar deyiştirecem:p
veeeeeee nihayet resimleri yükleyebildim 4.üncü denemeden sonra ama malesef her problem vermesinde biraz daha kırptım acaba yüklümü geliyor diye, eksik resimler için peşin öööözüüüüürrrrrrrr:salut:
geriye kalan resimlerimiz
ne güzel evimde oturuyorken bora abinin 3.ncü aragazı vermesiyle yola çıkmaya karar veriyoruz(kendileri bizden önce gitmişler).muzafferleri ve alpide arayıp onlarada ben veriyorum gazı hadi diyoruz yola çıkıyoruz.yamaçlı tarafından eski yoldan rota yumurtalık kıyıkent sitesi
dsc00002mt9.jpg

yolda molamız
dsc00005ii1.jpg

dsc00006eo9.jpg

çadır kurma telaşı
dsc00010dn1.jpg

dsc00011st1.jpg

zaferle racing denememiz
dsc00012jr9.jpg

dsc00015zu4.jpg

dsc00018xt9.jpg

burada ümitin yeni motorunu kutluyoruz
dsc00019ng8.jpg

dsc00020rb7.jpg

dsc00022dr6.jpg

dsc00024ud4.jpg

dsc00025mp9.jpg

sol taraf elit taraf:p, sağ taraf(yerde oturanlar) amele takımı
dsc00028kf5.jpg

burcunun sevinçli anı:mrgreen: salem sigarası bulabilmişte:queen:
dsc00029yk0.jpg

allah allaaaaaaaaaaah motora bak be.
ölüm makinası mubarek
dsc00030ho8.jpg

muzaffer bu racing denemesinden sonra boşver 600 f i oda motormu demeye başlamış diye duydum:mrgreen:
dsc00031iu2.jpg

hanım tutturdu sat er5 i bundan istiyorm:p
dsc00033yl6.jpg

burcu otoban yarışçısı gençlere özendi:queen:
dsc00034mo5.jpg

ve çekirdekgil zafer yeni kankası cengizim abim
dsc00035lw6.jpg

hanımlar
dsc00037fh1.jpg

işte medine fukarası
dsc00039xy3.jpg

adananın yeni modası yaz günü bot.acaba zeybekleremi özendi
dsc00040nw5.jpg

dsc00044ae5.jpg

işte haince bi planın başlangıç anı(bicinin pipetini silaha çeviren çekirdekgil zafer.kurşun peçeteler)
dsc00046ll1.jpg

köpük partisinden bir kare.bizler yaşlılar olarak fazla katılamadık, ahmetler sahnede
dsc00047oe5.jpg

asıl fasıl, asıl eylencemiz başlıyor.
cengiz abim ve saz ekibi.udi cengizim abim, eşi, solistler adanalı bora, mehmet
dsc00050yd5.jpg

dsc00051ar7.jpg

dsc00052lc0.jpg

dsc00054je3.jpg

dsc00055pp2.jpg

dsc00058cs9.jpg

dsc00059he5.jpg

gecenin çifti, sağolsun hiç üşenmemişler yanımıza gece yarısı 02 civarında geldiler
efendy iso-frdndl(ferda)
dsc00060ip8.jpg

muzaffer gözlerini ayırmış ben uyumuyorum diyor
dsc00062fe9.jpg

dsc00063nf8.jpg

dsc00009gu7.jpg

gece boyu songülün çatmadığı kimse kalmadı, adaşımda nasibini aldı çekirdek kabuklarından
dsc00067dt1.jpg

adaş uyukluyor tam resmi çekecem adam gözleri faltaşı gibi açıyor
dsc00070cz4.jpg

dsc00071rs8.jpg

dsc00072ds7.jpg

gariban uykucular
dsc00073si5.jpg

dsc00074dj3.jpg

sabah oluyor artık, cengizle balığa gidiyoruz
dsc00077kx8.jpg

dsc00075xc7.jpg

sabah kahvaltıları geliyor
dsc00078ie9.jpg

dsc00080td1.jpg

dsc00082ug8.jpg

dsc00083rp1.jpg

latif akburak kardeşim sağolsun ziyaretimize geldi
dsc00084up5.jpg

dsc00084up5.jpg

dsc00085bn8.jpg

dsc00086wj1.jpg

dsc00087hv8.jpg

dsc00089xz0.jpg

büyük ihtimalle benim sırtım:p
dsc00090hf2.jpg

dsc00092cw5.jpg

dsc00093pa6.jpg

dsc00094al1.jpg

sakin bi köy kahvesinde çay molamız
dsc00097wh2.jpg

dsc00099ag0.jpg

dsc00100cx0.jpg

dsc00101xi2.jpg

son resim benden olsun.çok eylendiğimiz mükemmel bir buluşma oldu tüm arkadaşlarıma eşim ve kendim adına teşekkür ederim:rendeer:
görüşmek dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
gerçekten cok güzel bir haftasonu oldu..
Geziye katılan bütün dostlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum... unutulmaz bir haftasonu yaşadık.. inşallah nice böylesine güzel buluşmalar olması dileğiyle herkesin EMEĞİNE - YÜREĞİNE sağlık.... Herkesi yine bekliyoruz,Sizleri ağırlamaktan cok mutlu olduk...

Abime Katılıyorum :cherry::cherry::cat:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
gürsel abi fotolar cok güzel.. emeğine sağlık hasta hasta ugraştırdık seni.. iyiki geldin abi buluşmamıza.. inşallah yine böyle güzel buluşmalarda görüşmek dileğiyle... :king:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gürsel abi fotolar süper benim kn bana ufak mı geliyor nedir vala şu motosikleti degiştiremeden gözüm acık gidecem yaw:p


sayın pek muhterem udi miz cengiz abi senin makinadaki resimler nerede yaw onları da bir görsek:rendeer:



gürsel abi ben bu resme taktım nire kaçıyon yaw:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst