abi yaw şu avatar daki resmini degiştir o ne öyle yaw uykulu uykulu baktıkca benim de uykum geliyor
hestayım gurbanım hestaa

bundan sonra ruh halime göre avatar deyiştirecem

veeeeeee nihayet resimleri yükleyebildim 4.üncü denemeden sonra ama malesef her problem vermesinde biraz daha kırptım acaba yüklümü geliyor diye, eksik resimler için peşin öööözüüüüürrrrrrrr:salut:
geriye kalan resimlerimiz
ne güzel evimde oturuyorken bora abinin 3.ncü aragazı vermesiyle yola çıkmaya karar veriyoruz(kendileri bizden önce gitmişler).muzafferleri ve alpide arayıp onlarada ben veriyorum gazı hadi diyoruz yola çıkıyoruz.yamaçlı tarafından eski yoldan rota yumurtalık kıyıkent sitesi
yolda molamız
çadır kurma telaşı
zaferle racing denememiz
burada ümitin yeni motorunu kutluyoruz
sol taraf elit taraf

, sağ taraf(yerde oturanlar) amele takımı
burcunun sevinçli anı:mrgreen: salem sigarası bulabilmişte:queen:
allah allaaaaaaaaaaah motora bak be.
ölüm makinası mubarek
muzaffer bu racing denemesinden sonra boşver 600 f i oda motormu demeye başlamış diye duydum:mrgreen:
hanım tutturdu sat er5 i bundan istiyorm
burcu otoban yarışçısı gençlere özendi:queen:
ve çekirdekgil zafer yeni kankası cengizim abim
hanımlar
işte medine fukarası
adananın yeni modası yaz günü bot.acaba zeybekleremi özendi
işte haince bi planın başlangıç anı(bicinin pipetini silaha çeviren çekirdekgil zafer.kurşun peçeteler)
köpük partisinden bir kare.bizler yaşlılar olarak fazla katılamadık, ahmetler sahnede
asıl fasıl, asıl eylencemiz başlıyor.
cengiz abim ve saz ekibi.udi cengizim abim, eşi, solistler adanalı bora, mehmet
gecenin çifti, sağolsun hiç üşenmemişler yanımıza gece yarısı 02 civarında geldiler
efendy iso-frdndl(ferda)
muzaffer gözlerini ayırmış ben uyumuyorum diyor
gece boyu songülün çatmadığı kimse kalmadı, adaşımda nasibini aldı çekirdek kabuklarından
adaş uyukluyor tam resmi çekecem adam gözleri faltaşı gibi açıyor
gariban uykucular
sabah oluyor artık, cengizle balığa gidiyoruz
sabah kahvaltıları geliyor
latif akburak kardeşim sağolsun ziyaretimize geldi
büyük ihtimalle benim sırtım
sakin bi köy kahvesinde çay molamız
son resim benden olsun.çok eylendiğimiz mükemmel bir buluşma oldu tüm arkadaşlarıma eşim ve kendim adına teşekkür ederim:rendeer:
görüşmek dileğiyle