Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta da,karboğazında sucuk yapalım dedik.12 motor,3 araçla gittik,elbirliği ile salatalar,sucuklar,çay demleme işi bittikten sonra,GÜRSEL kardeşimin elleriyle yaptığı ŞAM TATLI ile sürpriz yaptı.mükemmel yaptığı bu tatlıdan sonra da çekirdek faslı başladı.her zamanki gibi mükemmel,bol kahkahalı geçen gezimizi fotolarla sizlerle paylaşmak istedik.buyrun fotolara:















































































