ADANA [MT] KARBOĞAZI’ndaydı.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta da,karboğazında sucuk yapalım dedik.12 motor,3 araçla gittik,elbirliği ile salatalar,sucuklar,çay demleme işi bittikten sonra,GÜRSEL kardeşimin elleriyle yaptığı ŞAM TATLI ile sürpriz yaptı.mükemmel yaptığı bu tatlıdan sonra da çekirdek faslı başladı.her zamanki gibi mükemmel,bol kahkahalı geçen gezimizi fotolarla sizlerle paylaşmak istedik.buyrun fotolara:














































































 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
ustadan bir resital daha,adanada ne çok gezilecek yer varmış,maşallah geze geze biitmedi ve bitmesinde biterse biz böyle güzellikleri nereden göreceğiz,tüm geziye katılan dostlara selamlar,saygılar...
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Bora abi tebrikler, güzel etkinlik olmuş. Adana'ya kucak dolusu selamlar... :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ustadan bir resital daha,adanada ne çok gezilecek yer varmış,maşallah geze geze biitmedi ve bitmesinde biterse biz böyle güzellikleri nereden göreceğiz,tüm geziye katılan dostlara selamlar,saygılar...
teşekkürler mesut hocam.evet gezecek yer çok da benzin zamları bizi frenliyor mesut hocam.:santa:

Bora abi tebrikler, güzel etkinlik olmuş. Adana'ya kucak dolusu selamlar... :cat:
teşekkürler serkan kardeş,bizden de selam olsun.:king:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Adana ekibine selam olsun.Çok güzel organizeler ve dostluklar.Maşallah diyorum.
Paylaşım için teşekkürler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst