Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Ramazan ayı gelmeden yapılması planlanan ve hafta sonları yağışlı geçen 2 hafta ertelemeden sonra nihayet kampımızı gerçekleştirdik.bana gelen fotoları yüklüyorum.diğer arkadaşlarımda kendilerindeki fotoları yükleyeceklerdir.kampımıza katılan tüm arkadaşlarıma ama özelliklede yaptığı lezzetli yemeklerle edip kardeşimize,gece ve ertesi gün bizleri ziyarete gelen tüm arkadaşlarıma,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.









































































































































































