Adana Mt Karboğazı Kampındaydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Ramazan ayı gelmeden yapılması planlanan ve hafta sonları yağışlı geçen 2 hafta ertelemeden sonra nihayet kampımızı gerçekleştirdik.bana gelen fotoları yüklüyorum.diğer arkadaşlarımda kendilerindeki fotoları yükleyeceklerdir.kampımıza katılan tüm arkadaşlarıma ama özelliklede yaptığı lezzetli yemeklerle edip kardeşimize,gece ve ertesi gün bizleri ziyarete gelen tüm arkadaşlarıma,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.




















































































 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:flower:boracım eline koluna saglık.fotograflar süper çeken arkadaşımada çok teşekkürler.
nice kamplara ve gezilere.adana mt,nin ayrıcalıgı,ile:flower:
 
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
795
Çok iyi eğlenilmiş, sizlerinde ellerine sağlık.

Adana kamp işinde oldukça aktif bizimde el atmamız lazım bu işe:cat:
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Süpermiş gerçekten ben adana da bu kadar güzel makinelerin olduğunu da bilmezdim Allah tadınızı bozmasın.



Adanada cg sevgisi bitmez videosu izlemişliğim var bi

Selamlar
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Başkanım paylaşım için teşekkürler. Neşeniz daim olsun :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
çekenlerin ve yayımlayanların eline sağlık.
güzel bir kamptı, bu vesile ile katılımcılara tekrar teşekkürler.:cat:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler.Çok güzel zaman geçirmişsiniz.İnsan imreniyor doğrusu Maşallah diyelim...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Of of of maşallah. Allah Adana MT'yi nazarlardan saklasın :cat:
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Güzel bir etkinlik olmuş emeğinize sağlık birlikteliğiniz daim olsun hepinize
kazasız belasız geziler diliyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel dilekleriniz için tüm 2 teker sevdalılarına teşekkürler.:rendeer: ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tekerinize sağlık Adana MT, her daim takipteyiz ::sm_smile
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotolara daha yeni bakma fırsatım oldu. Ne kamp olmuş be yaw...:queen:
Emeği geçen herkese teşekkürler...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst