Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu hafta da havanın güzel olmasını fırsat bilerek,tekerlerimizi KARATAŞ'a çevirdik.5 araba,11 motorluk gurubumuzla,yine şen,muhabbet dolu bir gün geçirdik.emeği geçen herkese ama özellikle de EDİP VE GÜRSEL KARDEŞLERİMİZE buradan teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:
Gezide emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür eder... ayrıca sucuk organize işler sorumluluğunu yürüten Gürsel ve Edip abimizede ayrıca bi teşekkür ederim
Abi siz gezi yapınca böyle topluca, ailecek arabalar motorlar felan gezinizi yapıyorsunuz, acayip güzel bi ortam ve gezi oluyodur, çok beğeniyorum gezilerinizi, oralarda havalar ne kadar güzel bir de, buralarda hep kapalı yağmur bu aralar teşekkürler abi paylaşım için
çok güzel olaylar kaçırmışım tatile gittiğime pişman olacam nerdeyse.bu haftayı fethiye de geçirdiğim için ne toplantıya gelebildim nede geziye.inş bu çarşamba aranızdayım.emeklerinize sağlık yine harika sınız
Sonbaharın bu günlerinde güzel bir organizasyon daha bu güzel organizasyon da emeği geçen tüm arkadaşlara selam olsun! Emeginize ve yureginize sağlık, saygılar adanalı abim,saygılar...