ADANA [MT] Karataş'taydı.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta da havanın güzel olmasını fırsat bilerek,tekerlerimizi KARATAŞ'a çevirdik.5 araba,11 motorluk gurubumuzla,yine şen,muhabbet dolu bir gün geçirdik.emeği geçen herkese ama özellikle de EDİP VE GÜRSEL KARDEŞLERİMİZE buradan teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:




























































































































































































 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Yine güzel bir etkinlik Bora'cım.:thumleft:
Ellerine sağlık. :cat:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Helal olsun adana ekibi.Adanayamı taşınsak acaba?
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Bora abimden inciler döktürdü vallaha :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Edip gürsel abim ellerinize sağlık muteşemdi damağımda kaldı vallaha
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bora abi Adana MT dedin mi en az 50 Motor olmasi gerek,
Bu tam Adana MT olmamış abi :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bora abi yine çok güzel bir gezi olmuş sizin ve tüm arkadaşların ayaklarına saglık
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Tebrik ediyorum ekibi hakkını vermişsiniz insan özeniyor abi...
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Gezide emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür eder... ayrıca sucuk organize işler sorumluluğunu yürüten Gürsel ve Edip abimizede ayrıca bi teşekkür ederim :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Abi siz gezi yapınca böyle topluca, ailecek arabalar motorlar felan gezinizi yapıyorsunuz, acayip güzel bi ortam ve gezi oluyodur, çok beğeniyorum gezilerinizi, oralarda havalar ne kadar güzel bir de, buralarda hep kapalı yağmur bu aralar :) teşekkürler abi paylaşım için
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
2
çok güzel olaylar kaçırmışım tatile gittiğime pişman olacam nerdeyse.bu haftayı fethiye de geçirdiğim için ne toplantıya gelebildim nede geziye.inş bu çarşamba aranızdayım.emeklerinize sağlık yine harika sınız
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Sonbaharın bu günlerinde güzel bir organizasyon daha bu güzel organizasyon da emeği geçen tüm arkadaşlara selam olsun! Emeginize ve yureginize sağlık, saygılar adanalı abim,saygılar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili kardeşlerim,motor sevdalıları,değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Hocam yine zevkli ve sanırım bayağı eğlenceli geziler yapmışsınız. Tekerinize sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst