ice300 Katılım 31 Mar 2004 Mesajlar 379 25 Kas 2006 Konu Yazar #1 Yarın saat 9.30 da fuar alanının ordaki göbekte bulusuyoruz. Katılmak isteyen arkadaslara duyrulur.