[Adana MT] İftar Yemeği (27.09.2007)

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

27.09.2007 Perşembe günü tüm Adana MT camiası olarak iftar yemeğinde Pizza Pizza restorantta buluşuyoruz. Güzel bir ortam olacağına inanıyorum. Tüm Adana'lı arkadaşlarımız davetlidir.

Mekan: Pizza Pizza (Gazipaşa Celalettin Seyhan İlköğretim Okulu Yanı, Tatlıcı Fehminin Karşısı)
Buluşma Saati: 18:00 - 18:30 arası mekanda olalım.


Menü İçeriği
Çorba
Büyük Pizza
Fingers (Tavuk Yemeği) 2 adet
Nugget (Tavuk Yemeği) 2 adet
Patates
Cola veya diğer meşrubat
Çay veya Kahve


Katılması Kesinleşen Kişiler
1.Makine (Hasan) + Sezen + İclal
2.JaNTi (Birkan)
3.qrar (Erhan)
4.qency (Memduh)
5.ahmetnr (Ahmet)
6.Wodka (Berker)
7.Strife (Anıl)
8.motorlu avukat (Oğuz)
9.fevri (Murat) + Eşi
10.FALLENHERO (Murat) + Eşi
11.pazer (Volkan) + (Eren)
12.msoysarac (Mehmet)
13.Teknikhoca (Tolga) + Eşi
14.Gnusher (Alp)
15.Gürsel
16.Adanalı (Bora)
17.Hakan
18.Levent
19.buffer_özden (Özden)
20.cem01 (Cem)
21.tüzemen (Yücel) + 3 kişi
22.okan79 (Okan) + Eşi + 2 kişi daha
23.onrbab (Onur)

Toplam 35 Kişi
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adana mt allahaısmarladık hepinize

selam arkadaşlar bu yemekte bende olacağım ve sanırım sizinle birlikteliğimin sonuncusu olacak adanadan ayrılıyorum başka bir şehirde başka bir iş teklifi aldım umarım hakkımda hayırlısı olur sizlerden ayrılmak bana zor gelecek ama hayat bu mecbur birşeyler yapmak gerek tüm mt arkadaşlarıma selamlar perşembe akşamına hep beraber olmak dileğiyle
tabiki sitede olmaya devam edeceğim :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
buluşalm buluşalm ama ayrıntılar nerede abicim.Ahmet abiylede jübile turu atarz gari.Puhauhaoha.Valla gezilerin eski tadı olmaz gari:salut:.Bide bnm telefon yine deniz suyuyla telef oldu nümerolar gitti.Bana msjla atabilermsinz numaralarınızı.Bekliom
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi iftarlar Adana :cat:

Benzer bir organizasyonu bu hafta biz de gerçekleştireceğiz.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valla hasan abi üzerinize afiyet biraz hastayım grip olmuşum iyileşirsem gelmeye calışırım malum bulaşıcı kimseye zararım dokunsun istemem..:pale:.ahmet abi hakkında hayırlısı neyse o olsun dag daga kavuşmaz ama insan insana kavuşur derler kısmet:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hasancım kısmet olursa ben gelecegim.Cafe Dam sizce nasıl uygun mu yoksa biraz uzakmı düşer millete ?
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Cafe Dam olabilir. Kebap için önerim Kebap 52. Yalnız en geç yarın sayı vermemiz gerekiyor arkadaşlar. Hızlanalım biraz. Birkan sende Cafe dam ile görüşsen diyorum.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
ellerinize saglık çook güzel bi organizasyon olmuş hasan abicim katılmayı planyıyorum:mrgreen:
mekan iç.in bence çeşiti olan bi yer seçilmeli tmm hepimiz adanalıyız ama kebab yemeyenlede war:)
ama eger kebab konusunda hemfikirsek ki ben kebab yicem tek adres kebabçı talat usta olmalı...
bide lütfen kimse kolcugllu yada hasan usta demesin
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Evet Talat ustanın yeride uygun. Ayrıca yemeğide çok güzeldir hesaplıdır. Talat usta ya benden ok.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bence herkese uyması açısından Talat usta mantıklı. Yeride Turgut Özal'da.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İftar saati işlerimin en yoğun olduğu saat olduğundan dolayı aranızda bulunamıyacam SAYGILAR
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
ciigu cafe ne dersiniz_?
güzel bi mekan fiyatlar da uygun
galiba fix menü 20 YTL



Hayırdır Reco cigu nun işlerinimi yürütüyosun reklamını yaptın :p

Ayrıca 20 lira herkese uymiyabilir daha uygun fiyatlı,daha güzel ve ferah bir yer olabilir o yüzden cafe dam dedim.

Hasan ben cafe dam ile görüşecegim yarın sana geri dönerim birader sende bu arada talat usta ile görüşüver ordan da bir fiyat alalım
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ArkadaşLar güzel bir iftar yemegi oLacaqına inanıyorum.Gündeme getiren ve organize edenlere teşekkürLer.Benide ekLerseniz Listeye sevinirim görüşmek üzere...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
hatta bence çarşamba gecesi sahur"u da beraber yapalım sonra perşembe akşamı iftar:)nederisniz?
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Bence herkese uyması açısından Talat usta mantıklı. Yeride Turgut Özal'da.

talat usat ok de ben pazar akşamı ordaydım pek lezzet alamadım ramazanlık olsa gerek ama birazdaha ileride bir talat usta daha var oda aynı belki oradaki lezzet farklı olabilir zaten iki kavşak ileride arada bir yer karar sizin
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
talat usat ok de ben pazar akşamı ordaydım pek lezzet alamadım ramazanlık olsa gerek ama birazdaha ileride bir talat usta daha var oda aynı belki oradaki lezzet farklı olabilir zaten iki kavşak ileride arada bir yer karar sizin

mükemmel dir talat usta..bn 4 yıldır gidiorum sürekli:cat:kimsenin reklamını yapmıorum ama bide beraber gidelim bak nası izzet ikram..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
PErşembe akşamı için bir misafirlik haberini bekliyorum. Yarın belli olur. Eğer bir aksilik çıkmazsa katılırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst