Adana [MT] Geleneksel Bayram Kampında

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarız için tüm dostlarımıza teşekkürler.

Adana MT ,yine adına yakışır bir gezi düzenlemiş. Nazar deymesin birlikteliğiniz bozulmasın,çok uyumlu ve samimi grubunuz var.Yalova dan selamlar Adana MT ye.....:king:
bizden de yalova'ya selam olsun.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bora başkanım,
Bu tür kamp organizasyonlarını daha sık yapmalıyız diye düşünüyorum.
Bayram kamp geleneğinimizi yine sürüdürürüz. Ama arayı bu kadar açmalayalım diyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tabii ki neden olmasın,ama böyle bir kamp için c.tesi-pazar uygun fakat c.tesi çalışanlar var (benim gibi) nasıl olacak?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
tabii ki neden olmasın,ama böyle bir kamp için c.tesi-pazar uygun fakat c.tesi çalışanlar var (benim gibi) nasıl olacak?

bora abi havanın güzel olduğu bir gün çumartesi öğleden sonra şöyle saat 1,2 gibi gidilirse mükemmel olur. ve kampa gelemeyen arkadaşlarımızda gelir. ve o güzel ortamı tekrar bir arada yaşamış oluruz. :)
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT yine patlatmış bombayı...

gezide emeği geçen herkeze teşekkür ederim valla siz olmasanız böle gezileri ve kareleri görmicez valla gezide yok yok...

1200 tenere de güzelmiş allah nazarlardan saklasın..

NOT:gittiğiniz yerde deniz komşusunuz denizin olduğu yerde demirgürsel abinin de olması gerek diye düşünüyorum :)
Balık tutmayı seviyor diye biliyodum,heralde geziye gelemedi,Demir abi olsaydı size balık ta turardı sanırım. :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili adanalı ,Allah içinize sindirsin çok güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş. Daha nice böyle güzel geziler yaparsınız inşallah fotoğraflardan güneş batarken gurupta balık tutan iki kişinin iki fotoğrafı mükemmel düşmüş, çok beğendim. Herşey gönlünüzce olsun hoşçakalın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili motokurt ağabey,teşekkür ediyorum.o resmi çeken arkadaşımız,zaten AFAD (adana fotoğraf amatörleri derneği)da,fotoğraf dersi alıyor.gerçekten güzel yakalamış.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güya ben de eşimle 1-2 saatliğine bile olsa otobandan sapacak ve bir çay içecektik ama öğlen 12 de yola çıkma planları akşam 5-6 ya sarkınca maalesef katılamadık.
ama bir sonraki organizasyona katılmazsam çok şey "sanatsal anlamda" :cherry: kaybedeceğimi anladım...

aslında her sene yeni bir sac alınıp o seneki güzel bir yarışmayla, o seneki sacı hatıra olarak bir kişiye ödül olarak verilmesi ne güzel olur...

mesela o senein en iyi sac kavurma yapanı jüri olarak ben seçeyim, kazanan sacı alsın ben sac kavurma, melemen ve sucuk ekmek yiyeyim :pl::flower:

olma mı be yaa?

hepinizi çok çok seviyorum, tekerinize sağlık :)

bu arada geçniş olsun Sıtkı Başkan'ım ( güven61)....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-yürekçe sevgili sencerim,katılmanı arzu ederdik ama sağlık olsun.en iyi sac kavurma yapan kişi zaten her yıl aynı(ceyhan'dan özden kardeşimiz)kendisi lokma konusunda uzman,bunu görünüşünden dahi anlamak mümkün.:p o yüzden hep 1. :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi bu yakınlarımıza kadar gelmişsiniz bi haber etseydin bizde eşlik ederdik sizelere
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eee birdaha ki kamp için kurban bayramını mı bekleyecegiz şindik :)
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
yokla sen çadırı biraları al gel benim salon müsait orda yaparız hep yağmur derdide olmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst