Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bayramın 3. ve 4. günü,bu yıl,4.sünü düzenlediğimiz,geleneksel,kurban bayramı kampımızı,CEYHANa bağlı yumurtalık ilçesinin,zeytinbeli beldesinde gerçekleştirdik.bayramın 3.günü sabah toplanıp,Ceyhandan katılacak arkadaşlarımızla buluşmak üzere,Mustafa arkadaşımızın işyerine geldik.buradan arkadaşlarla beraber kamp yerine doğru hareket ettik.ayrıca gün içinde ADANAdan ve MERSİNden de katılacak diğer arkadaşlarımızı bekledik.10 motosiklet,3 araba ve 24 kişinin katılımıyla,her zamanki gibi,neşeli,sazlı-udlu,gırgır ve şamatası bol bir kamp oldu.ertesi sabah kahvaltı sonrası,ANAVARZA KALESİne doğru yola çıktık.ve İMAMOĞLU üzerinden ADANAya sağ salim döndük.buyrun resimlerin bende olanları:
NOT:her zaman olduğu gibi gezimiz LOKMA ağırlıklıdır.:queen:
mustafa kardeşimizin lokma ve motosiklet ağırlıklı fotolar ve sonra da yusuf kardeşimizin sanatsal ağırlıklı fotoları ı:
bir not:ceyhanlı kardeşlerimize ve kampımıza MERSİN'den katılan kardeşlerimize teşekkürü borç bilirim.:rendeer:]
NOT:her zaman olduğu gibi gezimiz LOKMA ağırlıklıdır.:queen:
mustafa kardeşimizin lokma ve motosiklet ağırlıklı fotolar ve sonra da yusuf kardeşimizin sanatsal ağırlıklı fotoları ı:
bir not:ceyhanlı kardeşlerimize ve kampımıza MERSİN'den katılan kardeşlerimize teşekkürü borç bilirim.:rendeer:]
Son düzenleme: